Extrajobb som Office Manager till Bacardi

Arbetsbeskrivning

Söker du ett flexibelt extrajobb i centrala Stockholm där du själv kan bestämma när du vill arbeta? Är du en noggrann och prestigelös person som tycker om ordning och reda? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!

Om tjänsten
Som Office Manager kommer du att hantera alla dagliga uppgifter som rör Bacardi-kontorets allmänna ytor. Du kommer även att sköta enklare faktureringar och andra administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten innefattar 10 timmar i veckan fördelade måndag till fredag, 2 timmar om dagen. Du har själv möjlighet till att bestämma när under dagen du vill jobba under kontorets arbetstider 8:00–17:00. 

I din roll som Office Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Se över kontorets allmänna tillstånd samt hålla kök och bar rent och påfyllt
- Se till att återvinningen och hanteringen av särskilt avfall sköts
- Hantera post och bud
- Hantera bokningar av bland annat konferensrum och hotell samt beställningar av kontorsvaror

Tjänsten finns placerad i centrala Stockholm med start omgående. 

Om dig
Vi söker dig som är noggrann, självgående och service-minded. Har du dessutom en naturlig fallenhet för ordning och reda kommer du snabbt in i rollen som Office Manager. Är du studerade eller har en annan huvudsaklig sysselsättning är detta det perfekta extrajobbet eftersom du har möjlighet att bestämma över dina egna arbetstider. Vi ser det som meriterade om du har erfarenhet av en liknande tjänst.

Viktigt för tjänsten är:
- Att du är ordningsam och ansvarsfull
- Data -och systemvana
- Svenska och engelska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Moa Lardner via Adecco 010 – 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Office Manager, kontorsansvarig, kontorsassistent, deltid, student, extrajobb, Stockholm, Adecco.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2021
  • Ansök senast: 29 januari 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024

12 mars 2024