Financial Administrator till ett premium Family Office

Financial Administrator till ett premium Family Office

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och serviceinriktad person som vill arbeta med ekonomisk administration på ett full-service Family Office? Då kan du vara den vi söker!

Vi söker nu en Financial Administrator som ska ansvara för att sköta löpande betalningar, fakturering, avstämningar och rapportering för våra kunder inom Family Office. Du kommer också att bistå vårt team med olika administrativa uppgifter och projekt.

Vi erbjuder dig:

- En spännande och utvecklande roll på ett framgångsrikt Family Office
- Ett trevligt arbetsklimat med kompetenta kollegor
- Möjlighet att påverka din och företagets utveckling
- Konkurrenskraftig lön och goda anställningsvillkor

Om JW Smitt

JW Smitt – The Next Generation Family Office, erbjuder en skräddarsydd, full-servicelösning till ägare, grundare, entreprenörer och familjer. Vi har det bredaste serviceerbjudandet på marknaden, levererat i ett unikt och skräddarsytt format till våra kunder. Vi erbjuder våra kunder en personlig service med stöd av en digital produkt.

För att lyckas i rollen bör du ha:

- Minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Goda kunskaper i Excel och ekonomisystem som Fortnox
- Förmåga att arbeta självständigt, strukturerat och effektivt
- Intresse för finansiella frågor och familjeföretagande
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du:

- Proaktiv och lösningsorienterad
- Ansvarsfull och noggrann
- Serviceinriktad och kommunikativ
- Lagspelare, prestigelös och positiv

Är du intresserad av att bli en del av vårt team? Skicka då in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt. Vi intervjuar löpande så vänta inte med din ansökan!


Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.

Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden.

Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.

Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Mångfald och likabehandling är viktigt för oss, både när det gäller våra medarbetare och de som söker jobb hos oss. Vi uppmuntrar olikheter och är övertygade om att medarbetare med olika erfarenheter, kompetenser och referensramar hjälper oss att växa och utvecklas.

Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söderberg & Partners
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2023
  • Ansök senast: 2 april 2023

Besöksadress

Box 7785 10396 STOCKHOLM
None

Postadress

Box 7785
STOCKHOLM, 10396

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024