Finsktalande / finska / kundtjänstmedarbetare / Kundtjänst / Kundservice

Finsktalande / finska / kundtjänstmedarbetare / Kundtjänst / Kundservice

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Arctic är en försäkringsförmedlare som förmedlar försäkringar inom skade-/sakförsäkringar. Företaget har varit aktivt sedan 1986 och arbetar med att skapa mervärden åt företag med hjälp av olika försäkringslösningar. Arctic jobbar till stor del med produktförsäkringar över hela Europa, främst i Sverige. Företaget är ett sammansvetsat och familjärt team som har sitt kontor i ljusa och fina lokaler i Segeltorp.

Arbetsuppgifter:

Som kundtjänstmedarbetare tillhör du ett team på tio personer som tillsammans tillhandahåller service och support till företagets kunder. I din roll arbetar du både mot svenska och finska kunder. Du arbetar med att hantera förfrågningar från kunder via telefon, post och e-post samt att handlägga försäkringsärenden. Du kommer även få möjlighet att delta i utbildningtillfällen med företagets kunder. Inledningsvis får du en gedigen utbildning och introduktion för att få de bästa förutsättningarna för att lyckas i rollen.

Profil:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av en serviceinriktad roll, meriterande med kundtjänst
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl finska som svenska

Arctic värderar samarbete och en god sammanhållning. Vi tror därför att du är en lagspelare som ställer upp och arbetar tillsammans med ditt team. Du är hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Då rollen innebär mycket extern och intern kontakt är du social och har en god kommunikativ förmåga. Du är serviceinriktad och sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du driver ditt arbete självständigt och har en förmåga att ta ansvar och initiativ.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Segeltorp
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, försäkring, administration, heltid, handläggning, support, kundsupport, finsktalande, finska, rekrytering

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 januari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


23 september 2021

23 september 2021