Finsktalande / kundservice / Service Desk Analytiker / 1st line support

Finsktalande / kundservice / Service Desk Analytiker / 1st line support

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Telia.

Om företaget:

Telia Sverige AB, är en av Sveriges största teleoperatörer. Telia säljer anslutningar inom fast telefoni, datakommunikation, Internet, digital-tv, Ip-telefoni och mobiltelefoni till privatpersoner, företag och organisationer. Telia Sverige ingår i koncernen Telia Company. Huvudkontoret ligger i Solna i Mall of Scandinavia i fräscha och moderna lokaler.

Arbetsuppgifter:

Som servicedesk- analytiker på Telia arbetar du med löpande support för Telias kunder på den finska marknaden. Du tar emot inkommande samtal, mejl och chattmeddelanden från både företags- och privatkunder med mjukvaru- och hårdvaruproblematik angående IoT-lösningar och SIM-kort kopplat till mobilitet.
Som servicedesk- analytiker arbetar du med att balansera kreativ och teknisk problemlösning, kundservice och interna samarbeten för att se till att kunden får den hjälp de behöver för att komma åt och kunna använda den mjukvara de behöver hjälp med. I denna roll arbetar du nära dina kollegor I 2nd line support-funktioner för att hitta de bästa lösningarna och ge den bästa servicen till Telias kunder. Du arbetar självständigt i din roll som finsktalande kundservicemedarbetare, men har stöd i ditt närmaste team om ca 15 personer och totalt ca 35 personer i övriga funktioner.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Slutförd gymnasial utbildning, gärna inom IT&/teknik
• 1-2 års Erfarenhet av service, gärna inom IT/teknisk support
• Tekniskt intresse
• Flytande i tal och skrift i finska samt även svenska och/eller engelska

Som person är du serviceinriktad och tycker det är roligt att hjälpa andra. Du har ett öga för detaljer och identifierar kundens behov med din analytiska förmåga. Du arbetar strukturerat genom att prioritera dina arbetsuppgifter och tar dig an dina utmaningar på ett lugnt sätt. I tillägg är du anpassningsbar när det gäller förändring och gillar när det händer saker! Kopplat till detta är du en doer som får saker gjorda. Du är kommunikativ och uppskattar att lösa problem i nära samarbete med andra – även om du är självgående och vill utvecklas och lära nytt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Placering i Växjö, med möjlighet till arbete i Jönköping eller Kalmar
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2020
  • Ansök senast: 18 december 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024