First-line support till Region Stockholm!

First-line support till Region Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Hos Region Stockholm får du ta del av en innovativ miljö med tydligt ledarskap och goda utvecklingsmöjligheter. I arbetsteamet ligger fokus på kundnöjdhet och effektivitet, men det är den goda stämningen och samarbetet som är teamets framgång. Du som är tekniskt lagd har alla möjligheter att utvecklas långsiktigt på Landstinget och har nu din chans. Vi arbetar med löpande urval så sök tjänsten redan idag.

OM TJÄNSTEN
Region Stockholm behöver nu ytterligare förstärkning i sitt supportteam i Stockholm. På kontoret kommer du att ingå i ett team på 35 personer, där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att hålla förstklassig service till landstingets medarbetare. Introduktionen kommer ske genom att du lärs upp av en mer senior kollega, för att du efter en tid ska kunna arbeta mer självgående.

I denna process rekryterar vi mycket på personlighet och motivation för service och support.

Du erbjuds


* Goda utvecklingsmöjligheter för dig med ambitioner inom IT. Din utvecklingsplan är individuell och du tillsammans med din chef ansvarar för att denna går i rätt riktning utifrån dina styrkor.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
* Agera användarsupport utifrån kundernas behov


* Tillsammans med teamet ansvara för att motta, registrera, lösa och eskalera frågor och incidenter från IT-användarnas vardag
* Prioritera verksamhetskritiska och patientkritiska incidenter tillsammans med operativa incidentmanagers.
* Aktivt sträva efter förbättring av supporten genom att hålla sig uppdaterad kring nya kunder och system


personliga egenskaper:


* Serviceminded
* Samarbetsförmåga
* Problemlösning


Det är också viktigt att du har ett stort brinnande intresse för IT, en stor vilja att förbättra och utveckla verksamheten samt att du tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar.

VI SÖKER DIG SOM
* Har förmågan att hantera krävande användare


* Kan samarbeta i grupp


Meriterande:


* Erfarenhet av Servicebranchen
* Har en god IT-vana
* Har erfarenhet av Kundservice
* ITIL certifierad


Övrig information


* Start: 13 augusti med viss flexibilitet
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholmm Hälsingegatan 47
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om vad Region Stockholm har att erbjuda på deras hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2020
  • Ansök senast: 18 juli 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 april 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

2 april 2024

7 mars 2024