First Line Support till Trivec i Stockholm

First Line Support till Trivec i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Trivec är en ledande leverantör av betallösningar till den europeiska marknaden för restauranger, barer, hotell och kaféer. Trivecs lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten. I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem, kortterminaler, mobila lösningar och dryckessystem. Vi erbjuder även en rad olika integrationer mot system för hotellbokning, ekonomi, personal, inköp och lager. Trivec grundades 1998 och har över 7000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike. För mer information, besök www.trivec.se (http://www.trivec.se/).

Din roll

Som medarbetare inom First Line Support kommer du att tillhöra ett team som supportar Trivecs kunder i olika tekniska ärenden och ser till att deras lösningar fungerar på yttersta nivå. Trivecs kunder finns inom restaurang- och hotellbranschen och tillsammans med dina blivande kollegor fördelar ni ärendena som inkommer. Du kommer även i vissa fall att eskalera vidare ärenden som du själv inte kan hitta en lösning på för kunden.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Telefonsupport och registrering av ärenden i Lime (CRM-system)
- Ta hand om anmälda fel per telefon, mail eller i vissa fall besök hos kund
- Programmering av artikelregister, servitörer, bordsplan, bongsidor o.s.v.
- Iordningställande av hårdvara inför installation (PC, printrar, kablar och annan utrustning)


Tjänsten är placerad i Nacka, den ordinarie arbetstiden är 08:00-17:00 men arbete utöver dessa tider samt jourtjänstgöring ingår i tjänsten. Resor kan förekomma, ibland med övernattning.

Din profil

För att du ska trivas i rollen är du serviceinriktad och motiveras av att supporta och hjälpa andra. Du tar egna initiativ och är nyfiken på att lära dig mer. För att lyckas i rollen drivs du av att hitta lösningar på problem och du tar stort ansvar för ditt arbete. Du är målinriktad och tar

Vi söker dig som:

- Har teknisk kunskap
- Har en fullständig gymnasieexamen, gärna med inriktning IT eller teknik
- Har någon erfarenhet av serviceyrke


Det är meriterande:

- Om du har erfarenhet från liknande roll inom kundsupport
- Arbetat inom restaurangbranschen


Trivec erbjuder en möjlighet att utveckla dig själv genom interna och externa utbildningar. Du kommer att vara en del av ett team av kompetenta och engagerade kollegor.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2021
  • Ansök senast: 5 mars 2022

Liknande jobb