Fleet administratör till Swedbank i Sundbyberg

Fleet administratör till Swedbank i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Trivs du i en administrativ roll med fokus på kundbemötande? Vill du jobba inom finans och billeasing? Då kan detta vara tjänsten för dig! Swedbank söker för ett konsultuppdrag  en kundorienterad administratör till deras leasingavdelning . Swedbank är ett värderingssyrt bolag som lever sina värderingar; Öppen, enkel och omtänksam. Arbetskulturen är inkluderade och välkomnande och du kommer att tillhöra ett team med 12 kollegor. 

Varmt välkommen med din ansökan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du kommer att tillhöra gruppen Fleet Admin hos AutoPlan på Swedbank. I din roll kommer du främst jobbar med att:


Ta emot och hantera bilbeställningar från kunder
Lägga upp leasingkontrakt 
Utföra ändringar i befintliga kontrakt
Ha kontakt med både interna och externa intressenter via mejl och telefon


Arbetstider
Heltid, start i början av januari. Uppdraget är initialt 6 månader med god chans till förlängning. Du utgår från kontoret på Järnvägsgatan 18 i Sundbyberg.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet inom administration och/ eller kundtjänst. Det är starkt meriterande om du jobbat inom leasing/fleet eller bilbranschen tidigare. För att trivas i rollen behöver du motiveras av att leverera service på hög nivå samt trivas med att arbeta strukturerat och noggrant. Du är en lagspelare som drivs av att jobba efter gemensamma mål. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-12-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Josefin Berg, josefin.berg@randstad.se

Om företaget
Med 7,3 miljoner privatkunder och 553 000 företagskunder är vi den ledande banken på våra hemmamarknader. Vi erbjuder allt ifrån smidiga digitala lösningar för vardagsekonomin till mer omfattande finansiell rådgivning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2021
  • Ansök senast: 5 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023