Fransktalande Customer Service Specialist

Fransktalande Customer Service Specialist

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

För kunds räkning söker vi nu omgående en fransktalande customer service specialist. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag via Unik Resurs 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Som Customer service specialist hos vår kund kommer du att vara en viktig medlem i orderteamet. Är du en analytisk problemlösare och en social person med erfarenhet av orderhantering eller kundtjänst? Då är detta rätt öppning för dig!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Orderadministration och kundhantering, från förfrågan till faktura.
- Säkerställa att gällande leveransserviceerbjudande till våra kunder uppfylls.
- Aktivt delta i utvecklingen av berörda processer och IT-system samt pågående projekt.

Din profil

Vi söker dig som har:

- Högskole- eller Universitetsexamen, gärna inom logistik eller ekonomi, alternativt likvärdig erfarenhet.
- Erfarenhet från arbete med externa kunder.
- Vana av att arbeta i olika IT system.
- Kunna kommunicera flytande på franska, i både tal och skrift.
- En utmärkt nivå på engelska, i både tal och skrift.

Vi söker dig som är en nyfiken person som drivs av stort ansvar och engagemang i ditt arbete. Du gillar att arbeta i en varierande tjänst och är flexibel och prestigelös då var dag inte är den andra lik. Du levererar alltid service i världsklass och brinner för att skapa kundnöjdhet samt att bygga långsiktiga samarbeten med både kunder och kollegor. Du är en teamspelare av rang och både ser och stöttar upp dina kollegor samt är en fena på att lösa problem. Vi hoppas att du gillar tempo, för det kommer det inte vara brist på och att du enkelt kan omprioritera arbetsuppgifter. Utöver det hoppas vi att du är en riktig glädjespridare som sprider positiv energi på arbetsplatsen!

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vi kommer presentera kandidater för kunden löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegriafurberg@unikresurs.se eller på 073-925 25 86

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2021
  • Ansök senast: 14 november 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024