Granskningssamordnare, Stockholm

Granskningssamordnare, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 2 år
- Tillträde: Enligt ök.
- Ansök snarast
- Omfattning: 100%
- Uppdragsstart: Enligt överenskommelse
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Granskningssamordnaren ansvarar för att upprätthålla rutiner inom sitt ansvarsområde följs av projekterande konsult, entreprenör och internt inom enheten.

Det innebär bla att du:

- Hanterar granskning och utför mottagningskontroll.
- Stöttar projekten i granskningssamordningsfrågor och informationshantering.
- Upprättar granskningsprotokoll och skapar strukturer för granskning i projektets dokumenthanteringssystem.
- Administrerar granskningen.
- Stöttar i arbetet med att utveckla rutiner och arbetssätt tillsammans med datasamordnare och granskningssamordnare.
- Håller utbildning i olika system och program.


Som granskningssamordnare är det viktigt att du har kapacitet att arbeta självständigt, erfarenhetsanknutet och problemlösningsfokuserat.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Högskoleingenjörsutbildning inom samhällsbyggnad eller motsvarande kunskap, via erfarenhet som vi bedömer som likvärdiga.
- Minst erfarenhet från två stora komplexa infrastrukturprojekt, 1 mdkr eller större, hos beställaren i en datasamordningsroll.
- Minst 7 års yrkeserfarenhet av datasamordning/BIM, IT och hantering av teknisk dokumentation.
- Minst 7 års dokumenterad erfarenhet av att sätta upp och underhålla mappstrukturer för bygg- och anläggnings- eller underhållsprojekt.
- Minst 5 års erfarenhet av att arbeta med teknisk dokumentation för slutdokumentation och överlämning av projekt.
- Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med mottagning av indata inom väg och järnväg i offentlig sektor.
- Dokumenterad kurs i BidCon och PlanCon


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Techbolag inom IT, Energi och Samhällsbyggnad med fokus på ingenjörer, ekonomer, teknologer och jurister.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2020
  • Ansök senast: 17 augusti 2020

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


9 november 2020

Regional IT-ansvarig

6 november 2020

Product Owner

5 november 2020

4 november 2020