Gruppchef Kundservice till Victoria Park och Hembla i Malmö

Gruppchef Kundservice till Victoria Park och Hembla i Malmö

Arbetsbeskrivning

Gruppchef Kundservice till Victoria Park och Hembla i Malmö

På uppdrag av Victoria Park och Hembla söker Isaksson Rekrytering Bemanning en Gruppchef Kundservice till ett internt servicecenter beläget i centrala Malmö. Vi söker en driven person med förmågan att leda och utveckla verksamheten. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!

I januari 2022 förenas Victoria Park och Hembla under ett gemensamt varumärke, Victoriahem. Victoria Park och Hembla är två av landets största privata hyresvärdar och vi är stolta över hur vi nått dit – tack vare våra medarbetare. I dag äger och förvaltar vi drygt 38,000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Fram till sammanslagningen drivs vi som två separata varumärken, men med en gemensam ägare i ryggen. Med hyresgästen i fokus ska Victoriahem skapa attraktiva stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga, och dit ännu fler vill flytta.

Vi erbjuder

En tjänst med korta beslutsvägar och stor frihet under ansvar. Som gruppchef hos oss kommer du att tillåtas arbeta självständigt som ledare och bidra till vår framgång med din erfarenhet, kompetens och ambition. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Victoriahem har stora tillväxtplaner och ambitionen att utvecklas dagligen, både på individnivå och som bolag.

Om tjänsten

Du kommer att leda och planera arbetet av vårt växande kundserviceteam, som servar hela vår förvaltningsorganisation. Som gruppchef ansvarar du för personalplanering och schemaläggning. Du är även ansvarig för den löpande kontakten myndigheter, hyresgäster samt kollegor. Du kommer att ha det fulla personalansvaret och coacha och leda kundserviceteamet med målsättningen att skapa en förstklassig kundservice till våra hyresgäster. Det är därför av stor vikt att du är en lyhörd person som alltid strävar efter att skapa mervärden för våra hyresgäster samt att förväntningar och löften infrias, gärna överträffas, på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. 

Kvalifikationer 

Du har minst tre års gymnasieutbildning i grunden och gärna en eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning fastighet, kundservice eller annat relevant område. Du har en erfarenhet av tidigare tjänster inom kundservice. Då tjänsten innebär ett personalansvar ser vi det som krav att du har stor erfarenhet och dokumenterad kunskap av att leda och motivera personal. Utbildning från högskola och/eller erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande.

Personliga egenskaper

Du är en organiserad person som har god ordning och struktur i ditt arbete. Du är en social och naturlig ledare med ett affärsmässigt synsätt. Du är van att skapa och följa upp rutiner och processer, och vi ser gärna att du har erfarenhet av utvecklingsarbete på tidigare arbetsplatser. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig seniora rekryteringskonsult Ira Isaksson, 0704-85 75 59. Ansökan kan endast ske via vår hemsida ej via mail. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Isaksson Rekrytering, du kommer anställas direkt hos Victoria Park och Hembla.

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI).

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Victoria Park Service Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 11 december 2021

Liknande jobb