Handläggare till försäkringsbolag med start omgående!

Handläggare till försäkringsbolag med start omgående!

Arbetsbeskrivning

Det här är tjänsten för dig som vill komma in på ett företag med en varm och välkomnande kultur där man arbetar tillsammans. För dig som vill bygga din erfarenhet är det här nästa steget i din karriär och foten in på ett stort, utvecklingsfokuserat försäkringsbolag. Vi går igenom ansökningar idag 13/8, så skicka in din ansökan omgående!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett av Sveriges största försäkringsföretag och har ungefär två tusen medarbetare i hela landet. Enligt SIFO:s och Academic Works undersökning är vår kund med på topp 100 av de mest attraktiva arbetsgivarna hos målgruppen Young Professionals.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du arbeta med kontroller i ett screeningsystem. Du kommer ingå i en gemensam funktion som hanterar och utreder ärenden som skapas i screeningsystemet. Det finns strukturerade rutiner för hur du handlägger träffar i systemet men då detta är en ny funktion förväntas du som handläggare kunna arbeta i en process som, under uppdragstiden, löpande kan komma att justeras. Vid behov förväntas man även kunna bistå i utbildning av andra medarbetare, gällande den hantering man arbetar med.

Uppdraget innebär även en stor del självständigt arbete, där man förväntas leda sitt arbete på egen hand och fatta beslut på eget bevåg.

VI SÖKER DIG SOM
* Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, juridik eller kriminologi
* har erfarenhet av AML, sanktionshantering ocIh/eller penningtvättsrelaterade arbetsuppgifter eller liknande administrativa arbetsuppgifter
* Flytande svenska och Engelska i både tal och skrift
* Van användare av Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

Meriterande
* Erfarenhet av systemet CM1

Som person är du noggrann, strukturerad och leveranssäker i ditt arbetssätt. Samtidigt är du van vid att arbeta i ett högt tempo, utan att tumma på kvaliteten. Vi ser även att du är serviceminded, samarbetsvillig och självgående.

Övrig information


* Omgående
* Omfattning: heltid fram till och med 31/1-2021
* Placering: Gärdet
* Sök tjänsten IDAG genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på ste02@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2020
  • Ansök senast: 13 september 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 januari 2021

30 december 2020

Product Liability and Insurance Coordinator

Product Liability and Insurance Coordinator

15 december 2020