Handläggare till myndighet i Eskilstuna

Handläggare till myndighet i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Har du gymnasieutbildning och ett års erfarenhet av arbete med handläggning eller liknande? Då kan det vara dig vi söker!

Om uppdraget

Till vår kund som är en statlig myndighet söker vi nu sex handläggare till deras kontor i Eskilstuna. Uppdraget är på heltid, 100% och startar den 5 september 2022 och pågår sedan till och med den 4 november 2022, med stor möjlighet till förlängning. Arbetet utförs på plats i myndighetens lokaler.

Dina arbetsuppgifter

Denna roll kan komma att bli varierande och kräver en förmåga att snabbt ta sig an nya arbetsuppgifter och digitala arbetsverktyg. Du kommer främst att arbeta med registerärenden inom olika arbetsområden så som företagsregistrering. Vi söker dig som kan arbeta självständigt och som har lätt att ta sig an lagar och bestämmelser. Du kommer arbeta med flera ärenden samtidigt vilket kräver att du kan arbeta noggrant och strukturerat. I arbetet kommer du hantera enklare utredningar och beslutskrivning, samt telefonkontakt med kunder. Du kommer arbeta i flera olika system för exempelvis registrering olika delar är inkommande ärenden. Utöver detta kan du komma att ta beslut i olika utbetalningsärenden.

- Handläggning av beskattningsärenden.
- Telefonkontakt med kunder.
- Hantera enklare utredningar och beslutskrivning.


Dina kvalifikationer

- Grundläggande högskolebehörighet.
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Ansök senast 29 augusti 2022.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Linnea Lindström, Linnea.Lindstrom@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2022
  • Ansök senast: 29 augusti 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023