Handläggare till Stockholm

Handläggare till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du efter en spännande tjänst inom den Offentliga sektorn där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom handläggning? Då har vi ett uppdrag för dig! Du kommer att ha en samordnande roll där du skapar analyser och rapporter som utvärderingar och beslutsunderlag. För att lyckas i denna tjänst behöver du ha minst 3 års relevant
erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är välkommen med din ansökan redan idag! 



Ansvarsområden
Ta emot prisansökningar från läkemedelsföretag och bereda dem inför beslut samt handlägga inkomna anmälningar om läkemedel/varors tillgänglighet från läkemedelsföretag och apotek. 
Du kommer att ha kontakter med andra myndigheter och apoteks- och läkemedelsföretag, via mail och telefon, för att inhämta information och för att svara på frågor. 
Du kommer att arbeta självständigt samt ingå i ett team



Arbetstider
Heltidsarbete som avses att påbörjas snarast möjligt, dock senast den 1 april, och beräknas pågå till och
med den 30 september 2020. Det finns även chans till förlängning på ytterligare 3 månader. 



Kvalifikationer
Krav för tjänsten:


Vara tillgänglig för uppdraget snarast möjligt, dock senast 1 april 2020.
Kunna arbeta heltid under hela uppdragsperioden.
Kunna arbeta minst två (2) av veckorna i juli 2020 (du kommer att bli erbjuden semester i samråd med uppdraggivare).
Vara noggrann och ha förmåga att skapa struktur i arbetet.
Ha ett lösningsfokuserat arbetssätt.
Ha en god samarbetsförmåga.
Ha lätt för att lära sig nya saker.
Kunna arbeta självständigt.
Kunna uttrycka sig väl i tal och skrift.


Meriterande krav: 
Ha arbetat/praktiserat på apotek, eller arbetat med läkemedel/läkemedelsfrågor, i minst tre (3) månader
Ha arbetat på statlig myndighet i minst tre (3) månader
Ha arbetat som konsult hos kund i minst tre (3) månader 




Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-02-28 urval och intervjuer kommer att ske
löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök
därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 21 februari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024