HBO Nordic letar nya kollegor!

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN

Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon och mail. Du kommer aktivt lyssna in vad kunden behöver hjälp med, felsöka å kundens vägnar och lösa kundens problem efter bästa förmåga. Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. För att klara rollen behöver du ha goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, eftersom en stor del av den interna kommunikationen är på engelska.

VI SÖKER DIG SOM...

Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.

Tempot kan tidvis vara högt då vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är lösningsorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. Du bör kunna hålla många bollar i luften då det är stor variation på vad våra kunder behöver hjälp med.

Kvalifikationer:

Gymnasiekompetens
God datorvana samt goda kunskaper i MS Office.
Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga
Tekniska färdigheter/ intresse är meriterande
Erfarenhet av försäljningeller serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande

START:2019-09-01

PLACERINGSORT: Stockholm

ANSTÄLLNINGSFORM:Timanställning

ARBETSTIDER:Måndag-fredag 10:00-20:00, lördag-söndag 12:00-18:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM:2019-08-30

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is owned by its management and KKR, a leading global investment firm, as of March 2016. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden Solna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Måndag-fredag 10:00-20:00, lördag-söndag 12:00-18:00
  • Publicerat: 8 juli 2019

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


First Line Support till Dagab

First Line Support till Dagab

16 januari 2022

16 januari 2022