HelpDesk / Support till bolag inom klinisk verksamhet

HelpDesk / Support till bolag inom klinisk verksamhet

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i tre månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget:

Mer information om företaget delges vid intervjustadie.

Arbetsuppgifter:

I rollen som HelpDesk-medarbetare är din primära uppgift att agera teknisk support och användarstöd för medarbetare på kliniker. Du supporterar ca 300 personer där du till stor del svarar på ärenden som inkommit via mejl. En del av ärendena vänder du direkt med leverantör och en del ansvarar du för att sitta med själv. Det kan handla om installation och support av hårdvara, felsökning, nätverkshantering beställning av hårdvara och abonnemang samt användarsupport som innebär att du lägger upp, tar bort och hanterar användare. Användarhanteringen sker i Active Directory / Office 355.

Vidare har du daglig kontakt med IT-leverantörer och kunder vilket innebär att du agerar företagets ansikte utåt. Du förväntas kommunicera komplexa IT-relaterade ämnen till kunder med varierad kunskapsnivå på ett tydligt och pedagogiskt sätt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst fem års arbetslivserfarenhet inom HelpDesk och/eller IT-support
• Erfarenhet av kundservice/kundkontakt
• Flytande kunskap i svenska och engelska, både i tal och skrift

Som person tror vi att är en du är en strukturerad och noggrann person som gillar problemlösning. Som helpdeskmedarbetare ingår du i ett team, därför är det viktigt att du har god samarbetsförmåga. Du måste inte ha tidigare erfarenhet av helpdesk/servicedeskarbete för att passa in i denna roll, det viktigaste är att du har intresset att lära dig mer inom området samt har rätt driv och inställning.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2020
  • Ansök senast: 21 december 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024