HR Assistant - Twilfit by Change

HR Assistant - Twilfit by Change

Arbetsbeskrivning

Twilfit by CHANGE utvecklas i en snabb takt vilket bidrar till en växande HR-avdelning som på bästa sätt ska kunna supporta våra 67 butiker och över 500 anställda i Sverige. Vi söker nu en HR-assistant som kan hjälpa till med våra många spännande uppgifter. Tjänsten kommer vara belägen på vårt huvudkontor i Sickla, Stockholm och önskas tillsättas omgående.

Om tjänsten
På HR-avdelningen ligger vårt största fokus på att finna de bästa och mest motiverade medarbetarna till våra butiker runt om i Sverige. Detta uppnås med hjälp av en grundlig rekryteringsprocess samt vår karriärsutvecklingsplan som skapar möjligheter för våra medarbetare att avancera och växa inom företaget. På Twilfit by CHANGE arbetar vi affärsorienterat och vår framgång defineras av de kommersiella resultat vi skapar.

Tjänsten kommer innefatta uppgifter så som:
- Administration av nyanställningar
- Rekrytering
- Arkivering av datafiler
- Säkerställa att vi följer vår onboarding och karriärsplan för medarbetare
- HR-administration
- Utförande av små och stora projekt
- Schema och systemhantering

Om dig
Du ska trivas och motiveras av att hantera många olika uppgifter där ingen arbetsdag är den andra lik. Du är nödvändigtvis inte expert inom HR men du ska vara redo och besitta förmågan att snabbt lära dig och sätta dig in i vår verksamhet. Du kan mycket väl vara nyutexaminerad inom HR eller ha några års arbetslivserfarenhet
För att lyckas i rollen behöver du:

- Ha ett affärsinriktat tankesätt
- Ha goda kunskapar inom grundläggande tekniska system – särskilt MS Office
- Goda kunskaper i excel
- God kommunikationsförmåga såväl muntligt som skriftligt
- Goda kunskaper i Engelska
- Lösa dina uppgifter på ett välstrukturerat och oberoende sätt

Vad vi erbjuder
Du kommer att vara en del i ett mindre team av kompetenta och motiverade kollegor på huvudkontoret. Här har vi ett informellt och humoristiskt sätt att arbeta med stort fokus på vår verksamhet.

Din ansökning
Vi se fram emot att höra varför du är rätt person för tjänsten. Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta vår internationella HR manager Jesper Bøtker Grønkvist på mail jbg@change.com eller tlf +4527801266. Skicka oss din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar som skickas per mail kommer inte att beaktas. Vi kommer att ha intervjuer under ansökningsperioden och tar bort jobbannonsen när vi har ett tillräckligt antal kandidater. Så vänta inte med att ansöka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Madelene Färm

Emma Miljeteig

Louise Morell

Jan-Inge Wiksten
0812099701
Madelene

Fredrik Weisten

Fredrik

Fredrik

Victoria

Gunilla Wånglin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 10 november 2021

Besöksadress

Nybrogatan 7
None

Postadress

Nybrogatan 7
Stockholm, 11434

Liknande jobb


9 april 2024

Resursplanerare till hemtjänsten i Husum

Resursplanerare till hemtjänsten i Husum

8 april 2024