HR-assistent sökes till Tata Consultancy!

HR-assistent sökes till Tata Consultancy!

Arbetsbeskrivning

Är du nyexaminerad och har du erfarenhet av rekrytering eller annat HR-arbete vid sidan av studierna? Är du dessutom orädd, ordningsam och serviceinriktad som person? Då kan det vara dig vi söker för rollen som HR-assistent till Tata Consultancy Services. Start är så snart som möjligt så tveka inte att söka tjänsten redan idag. Vi kommer att kontakta dig som uppfyller kraven enligt löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Tata Consultancy Services is an IT services, consulting and business solutions organization that delivers real results to global business, ensuring a level of certainty no other firm can match. TCS offers a consulting-led, integrated portfolio of IT, BPS, infrastructure, engineering and assurance services. This is delivered through its unique Global Network Delivery Model™, recognized as the benchmark of excellence in software development. For more information, visit us at www.tcs.com.

TCS has been present in the Nordic region since 1991 and has around 8,000 professionals working in Sweden, Finland, Norway, Denmark, Iceland and across TCS’ Global Network Delivery Model™, servicing leading Nordic companies. Since 2010, TCS has doubled the size of its operations in the region, with significant increase in local hiring. TCS has been consistently rated as number one in customer satisfaction over the past 8 years, in multiple surveys.

#

Du erbjuds


* Ett långsiktigt och spännande uppdrag
* Möjlighet att arbeta 2-3 dagar hemifrån (efter introduktionstiden)


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som HR-assistent kommer du kommer främst att stödja HR-chefen för TCS Sverige med HR-administrativa, operativa och samordningsuppgifter. Du kommer självständigt hantera vissa HR-processer som en del av dina vanliga arbetsuppgifter, samtidigt som du förväntas bidra till att förbättra och effektivisera olika HR-processer. Vidare kommer du även att:


* Hantera HR/rekryterings fakturor
* Ansvara för att uppgifter som rör löner, försäkring, pension etc uppdateras veckovis
* Stötta vid sjukfrånvaro och rehabilitering hos anställda
* Assistera och stötta vid interna utbildningar
* Stötta chefer i och ansvara för olika rekryteringsprocesser


VI SÖKER DIG SOM
- Har en examen inom personalvetenskap eller motsvarande utbildning
- Har arbetat med rekrytering eller HR-frågor på deltid
- Har flytande kunskaper i engelska både tal och skrift
- Grundläggande kunskaper i Excel

Vi söker dig som är orädd och ordningsam, du trivs i en miljö där du får organisera ditt arbete och arbeta systematiskt. Vidare ser vi gärna att du tycker om att lära dig nya saker och som person är du initiativtagande. Du är samarbetsvillig som person och vill alltid ge god service internt till dina kollegor.

#

#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 8-17
* Placering: Centralt


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2022
  • Ansök senast: 30 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Junior HR BP till internationellt bolag

2 februari 2023

2 februari 2023