HR-Specialist till Södra Stockholm sökes!

Arbetsbeskrivning

Ogunsen erbjuder en helhetslösning -konsultförmedling och rekrytering till chefsbefattningar och tyngre specialisttjänster.Vi är ett helägt dotterbolag till börsnoterade SJR in Scandinavia AB som grundades 1993.Läs mer om oss på www.ogunsen.se Om uppdraget Vår kund har 150 anställda och bedriver sin lager/distributionsverksamhet i Södra Stockholm.Under personalchefens föräldraledighet behöver bolaget förstärkning inom HR och söker nu en kvalificerad HR Specialist på deltid (ca 50%).Uppdraget löper från januari 2010[ t o m augusti 2010.Som HR Specialist ansvarar du för de operativa personalfrågorna vilket bl a innebär avtalstolkning, rekrytering, förhandling, coaching av chefer och medarbetare, rehabilitering, utbildningsadministration, interkommunikation samt ansvar för löneadministrationen (kontroll, dokumentation och stöttning).Du rapporterar till VD och har möjlighet till visst stöd och rådgivning från ordinarie Personalchef.Tidigare erfarenhet Du har tidigare erfarenhet av brett självständigt HR-arbete samt har erfarenhet av att koordinera löneadministrativt arbete och lönerevisioner.Som person är du initiativrik, serviceinriktad och lyhörd med god administrativ förmåga.Vidare kräver rollen att du är kommunikativ, har lätt för att skapa relationer samt tycker om att lära nytt och sätta dig in i nya system och processer.Vi söker dig som har möjlighet att arbeta som underkonsult via eget bolag alternativt dig som är intresserad av en tidsbegränsad anställning under uppdragets löptid.Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan snarast.Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Wennergren
+46 8-41025282

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ogunsen
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 6 november 2009
  • Ansök senast: 6 december 2009

Postadress

Humlegårdsgatan 20, 5 tr
Stockholm, 10391

Liknande jobb


Intendent

Intendent

14 mars 2024