Inhouse Sales till Sector Alarm i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Sector Alarm är en totalleverantör av trygghet och säkerhet för privata bostäder och mindre företag.


Vi har idag 430.000 kunder och är den näst största aktören på den svenska marknaden för hemlarm. Sedan etableringen 1989 har företaget utvecklats till att idag vara det näst största larmföretaget i Norden. Vi växer snabbt och har idag verksamhet i Finland, Irland, Norge och Sverige. Vårt långsiktiga mål är att vi blir det ledande företaget för trygghetslösningar i Europa!

För att nå dit behöver vi ha de bästa medarbetarna man kan tänka sig. Därför satsar vi stort på vår interna kultur och vill att alla känner sig som vardagshjältar och har kul på jobbet varje dag. Kolla gärna in oss på Facebook för att se mer av hur vi har det. Nu söker vi tillsammans med Oddwork en Inhouse Sales till ett spännande projekt på huvudkontoret i Göteborg!

Om tjänsten som Inhouse Sales hos Sector Alarm
För Inhouse Sales-teamet på Sector Alarm i Göteborg pågår nu ett spännande projekt med fokus mot både privatkunder och företagskunder som ska leda till nya försäljningsmöjligheter.

Huvudfokus är mot den Svenska marknaden där du kommer vara en nyckelperson i kontakten med befintliga kunder då du över telefon utvecklar Sector Alarms tjänster för dem. Du arbetar individuellt i projektteamet men har full uppbackning av försäljningsteamet som tillhandahåller tips & tricks, kundinformation och listor med befintliga kunder att bearbeta. Din uppgift är att skapa nya affärsmöjligheter för Sector Alarm och att leverera bästa möjliga kundupplevelse för varje kund. Du rapporterar löpande ditt arbete och dina resultat i bolagets CRM-system.

Vi söker dig som...
... med positiv inställning och härlig energi arbetar resultatinriktat och med stort engagemang för att nå dina mål! Du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att arbeta självständigt men som en viktig del av ett team. Som Inhouse Sales arbetar du strukturerat och organiserat med sinne för planering och prioritering för att uppnå bästa möjliga resultat, även när tempot blir högt. Ditt servicemind finns med i varje del av ditt kvicka affärstänk.

Det är positivt om du har erfarenhet från arbete inom kundsupport och/eller försäljning. Du hanterar svenska med finess i både tal och skrift och har även god datorvana. Det viktigaste är dock att du har drivet, viljan och personligheten som krävs för att prestera och samtidigt ha kul på jobbet!

Vad Sector Alarm erbjuder dig
Vill du ta del av Sector Alarms framgångssaga och bli en del av ett framgångsrikt team? Då är detta en tjänst som passar dig! Som medarbetare på huvudkontoret i Göteborg arbetar du i en härlig arbetsmiljö i nya fräscha lokaler. Vi har kollektivavtal med Unionen, erbjuder företagshälsovård och friskvårdsbidrag. Till exempel erbjuder vi träning och massage på arbetstid, deltagande i olika lopp och lagtävlingar (Tough Viking, Varvstafetten, Vårruset, Midnattsloppet mm). Vi har också regelbundna afterwork-aktiviteter så som beachvolleyboll, bowling och quizkvällar. Våra värderingar - Kundorienterad, Förbättringsvillig, Målmedveten och Pålitlig genomsyrar hela vår verksamhet. Du kan läsa mer om oss här!

Denna process gäller en projektanställning om 3 månader där det för rätt person finns möjligheter till förlängning. Du kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön och ett bonussystem - en bra insats skall löna sig, du bestämmer själv hur mycket. 

START: Omgående 
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid (denna process gäller en projektanställning om 3 månader där det för rätt person finns möjligheter till förlängning) 
LÖN: Fast lön + bonus
KONTAKT: Talent Manager Jennifer Eriksson, jennifer@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-12-28

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 28 november 2016

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Mötesbokare - Stockholm

Mötesbokare - Stockholm

17 april 2024

säljare

säljare

17 april 2024

SENIOR SALES REPRESENTATIVE

SENIOR SALES REPRESENTATIVE

17 april 2024

Teknisk innesäljare, MIAS Filter AB

Teknisk innesäljare, MIAS Filter AB

17 april 2024