Inköps & Avtalsansvarig till Vänersborgsbostäder

Inköps & Avtalsansvarig till Vänersborgsbostäder

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation
Vi är övertygade om att ett bra boende är en viktig pusselbit för ett gott liv och där har vi en viktig roll i Vänersborg. Vi är kommunens största bostadsbolag och ägs av Vänersborgs kommun. Ungefär var sjunde vänersborgare bor hos oss. Vi är ett 60-tal medarbetare som tar hand om våra drygt 3 300 lägenheter. Vill du vara med i vårt team?

Just nu söker vi Inköps & Avtalsansvarig


Tjänstebeskrivning
Vi arbetar för att Vänersborgsbostäder ska bli det mest hållbara och attraktiva boendet i Vänersborg. Vi erbjuder dig ett arbete i ett väl upparbetat arbetslag där du i din nya roll kommer att få vara med och bidra till vår fortsatta resa.

Tjänsten som Inköps & Avtalsansvarig är en ny roll i vår organisation med målsättning att ytterligare strukturera våra inköp, bevaka upphandlingar och avtal samt skapa effektiva och kvalitetssäkrade processer. Du jobbar tätt tillsammans med människor i hela vår organisation men främst inom förvaltning. I denna roll blir du en nyckelperson för att skapa det mest attraktiva bostadsbolaget beträffande hållbarhet och goda relationer.


Kvalifikationer
Du har en bakgrund inom bygg i privat eller kommunal sektor och har några års erfarenhet av inköp och avtalsprocesser. Du är en person som värdesätter struktur och tydlighet. Då tjänsten är en ny roll innebär det att du den första tiden fokuserar på att kartlägga våra befintliga processer,avtal och rutiner. Detta arbete kräver att du är en social person som har lätt för att ta kontakt och skapa relationer. Du har goda datakunskaper och körkort B.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och se mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten.



Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Anders Kristiansen på tel: 0707-85 86 47. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 2020-03-16. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Välkommen med din ansökan!

Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 6 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2020
  • Ansök senast: 16 mars 2020

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


25 september 2020