Inköpsassistent till företag inom dagligvaruhandeln

Inköpsassistent till företag inom dagligvaruhandeln

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Har du tidigare erfarenhet som inköpsassistent och vill bygga på ditt CV inom inköp och administration? Beskrivs du ofta som strukturerad,självgående och lösningsorienterad? Finns du tillgänglig för start i september 2020? Då kanske detta uppdrag är rätt för dig!Arbetsuppgifter
Som inköpsassistent kommer du att arbeta nära företagets inköpare med olika förekommande arbetsuppgifter på en inköpsavdelning. Du kommer att supportera inköparna med löpande och ad hoc uppgifter såsom artikeladministration, produktutveckling, produktlanseringar, uppföljningar och projekt av olika slag. Du kommer också till och från bistå kundtjänst. Du kommer att ha nära kontakt med dina kollegor på inköp samt med kategori-, marknads-, logistik- och försäljningsavdelningen - såväl som med externa parter.
Vem är du?
Vi söker dig som är en duktig administratör och koordinator. Du trivs i ett högt tempo och är van att hantera många arbetsuppgifter parallellt. Du är strukturerad, noggrann och hjälpsam. Vidare har du en hög ambitionsnivå och ett lösningsorienterat tänk. 

Vi ser det som starkt meriterande om du har relevant erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, tex gällande artikeladministration såsom hantering av varucertifikat och logistikgranskningar inom dagligvaruhandeln. Rollen kräver att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.
Du erbjuds
Detta är en konsultlösning under ett föräldravikariat som planeras att löpa under 1,5 år. Att vara konsult innebär att du är anställd på Jurek med arbetar hos vår kund med lokaler i södra Stockholm. Uppdraget omfattar heltid och förväntas starta i september 2020.

Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se
Om verksamheten
Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juli 2020
  • Ansök senast: 2 augusti 2020

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024

Personal till vår administration

Personal till vår administration

15 mars 2024