Introduktionsansvarig för lagret, kund i eskilstuna

Introduktionsansvarig för lagret, kund i eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Som introduktionsansvarig kommer du att vara en del av världens ledande logistikleverantör, där du får möjlighet att påverka verksamheten genom att ge lagerkollegor utmärkt utbildning. Du kommer att gå med i en mycket dedikerat team i en dynamisk och mycket kompetent miljö. Passar denna roll in på dig? Sök tjänsten idag!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som introduktionsansvarig kommer du att ge medarbetarna hos kunden utbildning inom processer och system, vilket säkerställer att de har en bra grund för att leverera bra service till kunder efter etablerade processer och rutiner. Du kommer att vara en nyckelspelare hos kunden där du kommer att upprätta och genomföra utbildningsplan för alla lagerkollegor. 


Ditt ansvar


-       Designa, planera och leverera utbildning till kollegor: Utbildning, grundläggande färdighetsträning, säkerhetsträning och trucksäkerhet 
-       Utvärdering av utbildningarna
-       Rapportera om utbildningsbehov och status 
-       Kontinuerlig utveckling av den lokala utbildningsstrukturen och utveckla ny utbildning för att mötas affärsbehov
-       Översätt eventuellt regionalt och globalt utbildningsmaterial till det lokala språket vid behov
-       Skapa, utveckla och kommunicera processdokumentation



Arbetstider
Heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. Arbetstid: Två-skift



Kvalifikationer
För denna tjänst söker vi dig som har 


- erfarenhet i en logistikmiljö, med erfarenhet av utbildning och presentation


- Förmåga att undervisa och motivera andra om hur man löser problem


- Du ska ha organisatorisk och administrativ skicklighet


- Har kunskaper i MS Word, Excel och PowerPoint


- Utmärkta kommunikationskunskaper med flytande svenska och engelska


Meriterande 


-       Projektledningskunskap


Som person ser vi att du är ansvarstagande, noggrann och att du har en god samarbetsförmåga.. Du har en god problemlösningsförmåga och är van vid självständigt arbete. Vi ser att det är viktigt att du är drivande och motiverande person som vill stötta och hjälpa andra. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Erfarenhet
Erfarenhet från liknade arbete

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Emma Bergvall, konsultchef, emma.bergvall@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


15 april 2024

Sommarpersonal lager Individ Prestige

Sommarpersonal lager Individ Prestige

6 april 2024

Team Manager

Team Manager

4 april 2024