IT-support med teamleader ansvar till Navipro!

IT-support med teamleader ansvar till Navipro!

Arbetsbeskrivning

Tänk att du får arbeta med det du tycker om allra mest, sedan tar du det ett steg längre. I den här support rollen får du dels arbeta med att lösa inkommande ärenden i first-line, dels möjlighet att vara med och bidra till utveckling på din arbetsplats. Navipro befinner sig i en expansiv fas där efterfrågan på deras affärssystemlösningar växer och behöver förstärka deras kundsupport! Har du några års erfarenhet inom IT-support, ett intresse för ledarskap och känner dig redo för nästa steg i karriären? Läs vidare!

OM TJÄNSTEN
NaviPro är ett svenskt bolag som i över 20 år arbetat med att leverera affärssystem och andra närliggande systemstöd med hög funktionalitet och flexibilitet till i huvudsak design-, mode- och e-handelsföretag. De består i dagsläget av ca 50 medarbetare varav ca 25 stycken sitter på huvudkontoret i centrala Borås. Utöver kontoret i Borås så har de även kontor i Göteborg och Stockholm! Med anledning av den fortsatta tillväxten behöver NaviPro nu utöka deras first line support med en medarbetare med Teamleader ansvar.

First line supportfunktionen, som du kommer att tillhöra och leda, består idag av fyra personer

arbetar med hantering av det dagliga inflödet av ärendet per telefon och mail.

Teamet ansvarar för enklare supportärenden via deras webbaserade supportportal och eskalerar till viss del vidare ärendet mot second line supporten. Detta är en perfekt roll för dig som trivs i en föränderlig arbetsmiljö där du får vara med och påverka arbetssätt och rutiner. Utöver det operativa arbetet med support kommer du som Teamleader ansvara för samordning inom gruppen, uppföljning och rapportering av resultat, samt kunskapsdelning i gruppen. Du kommer även rapportera och föra dialog med övriga avdelningar.

Du erbjuds

· En roll med frihet under ansvar, och en chans att påverka och utveckla arbetssätt

· Möjligheten att arbeta i ett företag med starka grundvärderingar där varje medarbetare ska känna glädje i sitt arbete. För NaviPro är uppskattade medarbetare inte bara en konkurrensfördel utan också en viktig pusselbit för en innovativ och givande arbetsmiljö

ARBETSUPPGIFTER
Rollen som IT support med teamleaderansvar är bred och innebär ett stort antal kontaktytor såväl internt som externt. Exempel på arbetsuppgifter är…

· Personalansvar för medarbetare i ditt team i form av hålla medarbetarsamtal, kunskapsutveckling och uppföljning av mål

· Strategiskt arbete i samarbete med andra avdelningar

· Rapportering av teamets resultat och samordna arbetsuppgifter i teamet

· Kontakt med kunder som NaviPro samarbetar med

· Lösa ärenden i first line, eskalera vidare till second line vid behov

VI SÖKER DIG SOM
Detta är en roll för dig som har erfarenhet inom området men som gärna vill utvecklas inom fler delar kopplat till IT och ledarskap. Vi ser också att du har ett stort intresse för ledarskap, delar med dig av din kunskap till andra och gärna driver frågor kopplat till hur arbetsprocesser kan effektiviseras och utvecklas.

Utöver det har du …

· En eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet

· Några års erfarenhet av arbete med IT support till kunder

· Kunskap inom Microsoft Dynamics NAV/Dynamics 365 Business Central och/eller av Zendesk

· Goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i arbetet

I denna rekrytering kommer vi även lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och intresse för tjänsten. Motivera väl i din ansökan varför du valt att söka.

· Start: Enligt överenskommelse

· Omfattning: Heltid

· Placering: Borås

· Kontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Asrin Ali Zadeh, asrin.zadeh@academicwork.se

· Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och NaviPros önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.

· Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail. Sök tjänsten genom att klicka på ”ansök här” nedan.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer om Naviprohemsida!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2022
  • Ansök senast: 24 juli 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024