IT Support till BillerudKorsnäs

IT Support till BillerudKorsnäs

Arbetsbeskrivning

Om du har ett stort intresse för IT och vill ge kvalitativ, personlig service är detta tjänsten för dig! Supporten hos Billerud Korsnäs präglas av utveckling och förändring samt att kvalitet går före kvantitet. Här får du vara med på en digitaliseringsresa i ett förbättringsinriktat företag och ett team som hjälper och stöttar varandra. Sök tjänsten redan idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
BillerudKorsnäs gör en digitaliseringsresa både inom den egna arbetsplatsen och inom produktion, du har nu chansen att bli en del av den. Deras ServiceDesk ansvarar för att ge högkvalitativ och personlig support till kollegor över hela världen. De hanterar en stor bredd av incidenter och supportar över 500 system samt jobbar mycket med att automatisera och effektivisera. Som IT Support jobbar du självständigt med att ta emot och lösa ärenden från början till slut samtidigt som du har kollegor och en stor kunskapsdatabas att ta hjälp av.

Du kommer ingå i ett team som samarbetar och hjälper varandra och som globalt supporterar över 4500 anställda/konsulter med alla möjliga IT relaterade frågor. Några i teamet behöver vara på plats varje dag men utifrån det har du möjlighet att jobba remote när du blivit varm i kläderna.

Du erbjuds


* Att få vara med på en digitaliseringsresa och bidra till att automatisera arbetsflöden som idag är manuella
* Stora möjligheter att utvecklas, både personlighetsmässigt och kunskapsmässigt


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Hantera ärenden i ärendehanteringssystemet
* Utbilda BillerudKorsnäs ChatBot
* Skapa användarguider
* Delta i projekt som driver automatisering och effektivisering

VI SÖKER DIG SOM
* Har en gymnasial utbildning inom IT
* Har ett stort intresse för IT
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift, eftersom kommunikation med kollegor är en stor del av rollen

Det är ett plus om du har:
* Jobbat med support tidigare
* Eftergymnasial utbildning inom IT
* Erfarenhet eller kunskaper inom ITIL

Som person är du:


* Problemlösande
* Ansvarstagande
* Flexibel
* Samt har en god samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: Så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid
* Placering: Skärblacka, Norrköping, med möjlighet att jobba remote
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och BillerudKorsnäs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
BillerudKorsnäs levererar förpackningsmaterial och -lösningar för en hållbar framtid. Detta gör de genom att utmana sig själva, sina kunder och alla sorters förpackningar. De är ett internationellt företag med stark lokal förankring och deras kultur är informell och förbättringsinriktad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 oktober 2021
  • Ansök senast: 16 november 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Helpdesk-/Supporttekniker

Helpdesk-/Supporttekniker

26 november 2021