IT-support till Infocare AB

IT-support till Infocare AB

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar på obestämd tid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Företaget.

Om företaget:

Infocare installerar, reparerar och hjälper företag att använda sin teknologi. Företaget är marknadsledande på innovativa IT-tjänster och supportlösningar, där fokus är att leverera överlägsna stödtjänster på ett professionellt sätt.

Arbetsuppgifter:

I denna roll som IT-support arbetar du självständigt med att supportera användare i deras vardagliga IT-miljö ute hos företagets kunder, men med stöd av kollegor och teamledare. Du utför tekniskt servicearbete ute på fält, där du installerar, reparerar och hjälper företag att använda sin teknologi. Du utgår från företagets servicekontor i Skövde. Arbetet som IT-support erbjuder frihet och omväxling såväl som självständig problemlösning varvat med teamwork. Du ges möjlighet till en kortare introduktion på plats, samt så får du en egen kompetensutvecklingsplan.

• Installation/reparation av tekniska lösningar
• Administration av konton
• Onsite-support

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har någon teknisk erfarenhet, antingen i en roll som onsite-tekniker/ support eller servicedesk
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• B-körkort
• Meriterande med erfarenhet av något ärendehanteringssystem

I rollen som IT-support pratar du med många kunder dagligen och det är därför viktigt att du trivs med att ha många kontaktytor. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående, samt har ett stort intresse för att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Då en stor del av ditt arbete utförs självständigt ute hos kunder, så är det viktigt att du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du har en förmåga att fatta egna beslut och lösa problem. Vidare så ser vi att du gillar att ha tempo i ditt arbete och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Skövde
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Support, IT, IT-support, teknisk support, support, supporttekniker, tekniker, teknik, dator, hårdvara, mjukvara, heltid, skövde, service, servicedesk.

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2022
  • Ansök senast: 7 december 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024