Jobba med kundservice hos Memira Eyecenter

Jobba med kundservice hos Memira Eyecenter

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas inom kundservice och nyttja dina egenskaper som optikerassistent eller sjuksköterska? Se hit!

Nu finns en öppning för dig som vill börja jobba med kundtjänst på Memira Eyecenter i Stockholm, ledande i branschen inom ögonlaser och linsbyte! Här erbjuds en utvecklande och spännande roll för dig som är redo för att ta nästa steg på en arbetsplats som värdesätter sin personal.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hos Memira Eyecenter blir du en del av ett engagerat och öppet team. Detta är ett arbete som är stimulerande, utmanande och utvecklande. Att jobba inom kundtjänst innebär att du får leverera förstklassig bemötande till kunderna. Utöver detta erbjuds du förmåner i form av sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 6 veckors semester.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Till kundtjänsten ringer både befintliga och nya kunder och din uppgift blir att erbjuda högklassig service kopplat till ögonlaser och linsbyte.Du får ett gediget introduktionsprogram då många av de inkommande samtalen kräver klinisk kunskap. I rollen inom kundservice jobbar du med att besvara på frågor som inkommer via telefon, e-post och chatt. Förutom detta kommer du även jobba med att skräddarsy nya lösningar för kunderna - allt för att skapa en bra kundupplevelse. Du har stor kontaktyta där du även kommunicerar med klinikpersonal, kirurger och optiker.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds så snart som möjligt. Detta är en heltidstjänst på dagtid. Tillsammans med dina 17 medarbetare och kundtjänstchef sitter du på företagets kontor i Uppsala. Efter sommaren 2020 flyttar Memira Eyecenter in i det nya Eye Center of Excellence vid Karolinska universitetssjukhuset i Solna.

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen tror vi att du är entusiastisk, trygg och älskar att hjälpa andra såväl kunder som kollegor. Du strävar efter omväxling och utmaningar och med ett stort engagemang skapar du tillit med alla dina kontaktytor. Du är öppen för att lära dig nya saker och motiveras av att jobba mot uppsatta mål. Vi ser gärna att du har en medicinsk bakgrund eller erfarenhet från optikbranschen. Eftersom vi tar emot samtal på både engelska och svenska är det bra om du behärskar båda språken. Det är meriterande om du behärskar ett tredje språk. 

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2020
  • Ansök senast: 1 mars 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


ST1 söker kundservicemedarbetare

ST1 söker kundservicemedarbetare

8 maj 2021

8 maj 2021

Folkpool söker kundcentermedarbetare

Folkpool söker kundcentermedarbetare

8 maj 2021

Customer Success till Visma Advantage

Customer Success till Visma Advantage

8 maj 2021