Junior administratör till backoffice

Arbetsbeskrivning

Administratör inom backoffice

Vi söker en administratör som vill arbeta med back office hos vår kund inom försäkring. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av JobQuest och arbetar hos kunden. Uppdraget börjar 1 september.

Jobbeskrivning:

Du sköter administration och tar hand om all post, både fysisk och digital, beställer fullmakter från kunder och tillskriver vårdinrättningar. Du kommer också att administrera försäkringar enligt gällande rutiner, regler och lagar. Du kommer också att besvara enklare förfrågningar från myndigheter och genomföra fondbyten.

Egenskaper:

Som person är du driven och ansvarstagande. Du arbetar på ett välorganiserat och strukturerat sätt. Du är duktig på att samarbeta och trivs med olika typer av människor. Du har minst gymnasieutbildning någon tidigare erfarenhet av administration helst från försäkringsbolag och du behärska både svenska och engelska flytande.

Ansökan:

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Detta är ett konsultuppdrag hos vår kund vilket innebär att du kommer att vara anställd av JobQuest och arbeta hos kunden. Uppdraget börjar asap och pågår till oktober, men det finns goda chanser till förlängning för rätt person.

Om JobQuest

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Asko Kyyränmäki

Kirsi Andersson

JobQuest

Therés Rydell

Sarah Emanuelsson

Fredrik Hagelin

Marjut Adalberth

Tobias Erhardt

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobquest Sverige AB Almnäs
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid möjlighet till förlängning
  • Publicerat: 1 juli 2017

Besöksadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs
None

Postadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
Almnäs, 15166

Liknande jobb


19 april 2024

18 april 2024