Junior orderadministratör / Kundsupport / Omgående

Junior orderadministratör / Kundsupport / Omgående

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och anställning hos Telia på sikt.

Om företaget:

Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

Arbetsuppgifter:

Som kundsupport arbetar du mot företagskunder runt om i världen. Du tar emot inkommande beställningar av mobila och fasta tjänster, som du administrerar genom orderläggning. Du arbetar supporterande mot företagskunder och följer ärenden från början till slut. Din uppgift är att hjälpa kunden genom att analysera, kategorisera och prioritera inkomna beställningar, fakturafrågor, reklamationer och incidenter. Du hanterar ärendena via mail och telefon. Här erbjuds du en gedigen introduktion och blir du en del av ett team med god sammanhållning och mycket kompetens.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice
• Meriterande med tidigare erfarenhet av administration
• Du har god datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Vi tror att du som söker tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver sina processer vidare. Du har förmågan att ta egna beslut, samtidigt som du ber om hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och väl medveten om kvalitetsstandard och du lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. Då den främsta kommunikationen sker i skrift ser vi har du har förmågan att uttrycka sig i skrift och lägger vikt vid att vara informativt och tydligt i ditt sätt att uttrycka dig.

Övrig information:

Start: 1 mars
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundsupport, order, orderadministratör, support, kundtjänst, administration, teknik, telekom, molnbaserade lösningar, växel, telefoni, kund, kontakt, ärende, B2B, uppdrag, heltid, Norrköping

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 16 januari 2022
  • Ansök senast: 30 januari 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024