Junior supportmedarbetare med tekniskt intresse till nShift!

Junior supportmedarbetare med tekniskt intresse till nShift!

Arbetsbeskrivning

Triggas du av att ge bästa möjliga service och ser fram emot att utmanas och få möjlighet att växa i ditt tekniska intresse? Vill du bli en del av ett team som dagligen strävar efter att erbjuda kunder bästa möjliga support och service? nShift som levererar Nordens största system för transportadministration söker nu dig som är ung i karriären med ett tekniskt intresse och viljan att utvecklas i en kundorienterad roll!

OM TJÄNSTEN
Du blir en del av ett team med varierade erfarenheter och kompetens, där kunskapsutbyte och den gemensamma trivseln ses som en grundpelare för att både du som anställd och nShift skall utvecklas på bästa sätt. Ditt team består idag av ett härligt gäng på 6 personer.

nShift är Nordens absolut största leverantör av system för transportadministration och står bakom de mest använda systemen i Skandinavien. Nu finns möjlighet för dig att bli en del av nShifts supportteam. I dagsläget arbetar man remotre på nShift och framåt ser dem att möjligheten till detta arbetssätt kvarstår.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos nShift. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och nShifts önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.

ARBETSUPPGIFTER
Som junior supportmedarbetare arbetar du i ett kompetent team med att hjälpa nShift kunder och samarbetspartners med deras webbaserade transportlösningar och tillhörande klientinstallerade delar. Det kan vara allt från enkla användarfrågor och välkomstsamtal till nya kunder där du även informerar om tilläggsprodukter och felsökning i system.

Du kommer till exempel att arbeta med:


* Support via telefon, epost och fjärrstyrning
* Välkomstsamtal och driftsättning av nya kunder
* Individuella och gemensamma supportprojekt och få stor möjlighet att påverka fortsatt utveckling av systemet, baserat på både din egen och kunders feedback
* Att vara ett internt stöd för övriga delar på nShift såsom produktutveckling och att agera säljstöd


Tjänsten innebär en möjlighet för dig som är duktig på service och kundkontakt och vill utveckla dina tekniska kunskaper samtidigt som du blir en del av ett engagerat team på ett stabilt och växande företag!

VI SÖKER DIG SOM
* Har en stark känsla för service och är intresserad av tekniska lösningar.


* Du har sedan tidigare arbetslivserfarenhet heltid eller deltid i minst 1 år, meriterande med erfarenhet ifrån telecom- lager/logistik eller servicebranschen.
* Talar och skriver svenska samt engelska obehindrat då detta krävs i kommunikationen internt och gentemot kund.


Det är meriterande om du har kunskaper i det danska, norska och/eller finska språket.

Som person är du:
* Orädd
* Samarbetsvillig
* Ansvarstagande
* Problemlösande

Då nShift produkter är standardlösningar som tiotusentals kunder använder dygnet runt, året runt, söker vi dig som har ett genuint intresse för service och support! Vi tror att du är en ansvarstagande och engagerad person som har lätt att sköta dina arbetsuppgifter både självständigt och gemensamt i supportgruppen. Du är lyhörd vilket vi ser gör att du har förmågan att förstå kundernas faktiska behov. Vi ser att du trivs i en roll där du kan anta nya arbetsuppgifter, även när de är nya och okända. Du agerar med säkerhet och trygghet även i situationer som är nya och har förmågan till att lösa problem.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Placering: Skeppsbron, centrala Göteborg


INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om nShift här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2022
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024