Konferens- och eventansvarig till vår kund i Kalmar

Konferens- och eventansvarig till vår kund i Kalmar

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Har du en naturlig fallenhet för att leverera service och ett genuint intresse för att hjälpa människor? Har du ett högt engagemang med ett positivt sinne samt förmågan till att skapa oförglömliga upplevelser? Tycker du dessutom om att arbeta i ett högt tempo med stor variation kring dina arbetsuppgifter? Då kan detta vara jobbet för dig!
Till vår kund söker vi nu en Konferens- och eventansvarig - välkommen med din ansökan.

Vi söker en modig, glad och entusiastisk Konferens- och eventansvarig som älskar service. Din huvuduppgift är att säkerställa samt genomföra så att våra konferenser och event överträffar gästens förväntningar på plats och att de lämnar oss så nöjda att de önskar återkomma till oss om och om igen.

Du erbjuds möjligheten att skapa ett förstklassigt bemötande för våra gäster. I ditt dagliga arbete säkerställer du så att våra ytor är väl förberedda och underhållna efter våra gästers önskemål. I rollen ingår såväl arbete med bokningsförfrågningar och administration, som att ta hand om våra befintliga gäster. Du har ett övergripande ansvar för våra event; alltifrån bokning till genomförande och uppföljning vilket innebär att du har budget- och resultatansvar.

Du har en löpande dialog och tydlig kommunikation med olika kontaktytor, både interna och externa, du tar in offerter, gör inköp samt har en löpande kontakt med leverantörer och andra samverkanspartners. Du kommer även att bearbeta potentiella nya konferens- och eventkunder.

I denna roll är relationsskapande och teamwork det viktigaste. Tillsammans med dina kollegor skapar du förutsättningar att alltid leverera service på högsta nivå. Att synas för medlemmar och gäster är din prioritet och att alltid ge det lilla extra.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst och arbetstiderna kommer att inkludera dagtid, kvällstid och helger.



Din profil
Du som söker har minst en gymnasieutbildning som kompletteras med flera års arbetslivserfarenhet av arbete inom servicebranschen. Du behärskar både det svenska och engelska språket helt obehindrat i såväl tal som skrift. Vidare behöver du ha god datorvana med kunskaper i Officepaketet. Har du dessutom erfarenhet av att hantera teknisk utrustning för mötesrum och konferenslokaler är detta mycket meriterande.

Vi söker dig som har en egen drivkraft, är positiv och som i grunden är en serviceinriktad person med en god förmåga till att bygga och underhålla relationer.
Som person så vet du hur man ger det lilla extra för att skapa en trivsam och välkomnande atmosfär. Du är ordningsam och strukturerad, har ett prestigelöst förhållningssätt och ser utmaningar som möjligheter. Därtill är du en lyhörd och trygg person som är van att arbeta i ett stundom högt tempo. Du har ett sinne för detaljer och vågar ta beslut utifrån givna ramar.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


Låter det intressant?

Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marie Salebäck, telefon 072-090 89 80 eller e-post marie.saleback@premier.se
Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast den 25 december 2022. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej emot ansökan via e-post.
Välkommen med din ansökan!


Om Premier

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 400 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2022
  • Ansök senast: 25 december 2022

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


Spontanansökan - Service Host deltid

16 april 2024

15 april 2024

Konferens och receptionsansvarig

Konferens och receptionsansvarig

23 februari 2024

3 april 2024