Kontaktcenterchef

Arbetsbeskrivning

Kontaktcenter Jönköping är en av Sveriges främsta tillväxtregioner, administrativt centrum för regionen, residensstad, handelsstad och en internationellt känd mäss- och konferensort. I kommunen bor drygt 124.000 invånare vilket gör Jönköping till en av Sveriges tio största kommuner. Jönköpings geografiska läge är inte bara vackert utan också strategiskt. Det har gjort Jönköping till ett logistikcentrum för Norden. Ett uttryck för den expansiva utvecklingen är Jönköpings kommuns nya kontaktcenter. Där ska alla som vänder sig till kommunen få bästa möjliga service. Det ska vara lätt att få kontakt och få hjälp! En central och viktig roll får kontaktcenterchefen i den nya organisationen. Vi söker därför en person med nedanstående egenskaper och erfarenheter. -Daglig drift av kontaktcenter -Personalansvar -Ekonomiansvar -Uppföljning och redovisning av KC:s uppdrag till förvaltningarna *Verksamhet *Finansiering -Uppföljning av medborgarnytta och kundnöjdhet -Utveckling av KC:s uppdrag *Medborgarnytta *Nya uppdrag *Effektivisering genom processutveckling och digitalisering -Samhällsvetenskaplig utbildning alt erfarenhet från kommunal verksamhet -Erfarenhet från ledande befattning -God kommunikatör -Coachande ledarstil -Resultatinriktad, analytisk och kreativ -Kundorienterad -Intresse för IS/IT som möjliggörare

Sammanfattning

Besöksadress

Rådhuset
None

Postadress

None
JÖNKÖPING, 55189

Liknande jobb


28 mars 2023

Destination Manager

24 februari 2023

Turistchef

Turistchef

23 januari 2023

Destination Manager

10 januari 2023