Kontors koordinator

Kontors koordinator

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en kontors koordinator i centrala Stockholm. Skulle du beskriva dig som service-minded? Trivs du i administrativa arbetsuppgifter men vill även få utlopp för din kommunikativa ådra? Då har vi en tjänst för dig! Randstad letar nu efter en kontors koordinator till vår kund som arbetar med digitala lösningar till finansbranschen. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot en kaffe och ett samtal ihop med dig!


Omfattning: Heltid (8.30-17:30), start enligt överenskommelse och tillsvidare


Här välkomnas du till ett centralt beläget kontor med närhet till såväl lunchrestauranger som tunnelbanan. Här kommer du sitta i receptionen och ansvara för driften på kontoret. 



Ansvarsområden
Ge företag och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mejl. 
 Bistå med information såväl internt som externt kring fastighetsrelaterade frågor.
Hantera fakturering, reseräkningar och viss ekonomisk uppföljning 
Hantera viss avdelningsadministration och intern kommunikation
Delta och stötta i olika interna projekt


Kvalifikationer
Minst 2 års tidigare erfarenhet av administration eller liknande arbetsuppgifter.
Goda kunskaper i svenska och då mycket dokumentation och kontakt sker på engelska förväntas du obehindrat kunna utrycka dig i båda språken i såväl tal som skrift. 
Avklarad gymnasieutbildning och goda kunskaper i MS Office framförallt inom Excel.

För att lyckas i rollen som assistent trivs du med arbetsuppgifter av administrativ karaktär. Vidare bemöter du såväl kunder som kolleger med god service och gillar att ta egna initiativ. Skulle du dessutom beskriva dig som utåtriktad och relationsskapande kommer du bli ett uppskattat tillskott på arbetsplatsen. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Upp till 10 dagar
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2023
  • Ansök senast: 31 januari 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024