OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en kontors koordinator i centrala Stockholm. Skulle du beskriva dig som service-minded? Trivs du i administrativa arbetsuppgifter men vill även få utlopp för din kommunikativa ådra? Då har vi en tjänst för dig! Randstad letar nu efter en kontors koordinator till vår kund som arbetar med digitala lösningar till finansbranschen. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot en kaffe och ett samtal ihop med dig!
Omfattning: Heltid (8.30-17:30), start enligt överenskommelse och tillsvidare
Här välkomnas du till ett centralt beläget kontor med närhet till såväl lunchrestauranger som tunnelbanan. Här kommer du sitta i receptionen och ansvara för driften på kontoret.
Ansvarsområden
Ge företag och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mejl.
Bistå med information såväl internt som externt kring fastighetsrelaterade frågor.
Hantera fakturering, reseräkningar och viss ekonomisk uppföljning
Hantera viss avdelningsadministration och intern kommunikation
Delta och stötta i olika interna projekt
Kvalifikationer
Minst 2 års tidigare erfarenhet av administration eller liknande arbetsuppgifter.
Goda kunskaper i svenska och då mycket dokumentation och kontakt sker på engelska förväntas du obehindrat kunna utrycka dig i båda språken i såväl tal som skrift.
Avklarad gymnasieutbildning och goda kunskaper i MS Office framförallt inom Excel.
För att lyckas i rollen som assistent trivs du med arbetsuppgifter av administrativ karaktär. Vidare bemöter du såväl kunder som kolleger med god service och gillar att ta egna initiativ. Skulle du dessutom beskriva dig som utåtriktad och relationsskapande kommer du bli ett uppskattat tillskott på arbetsplatsen.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044