Kontors- och löneadministratör!

Kontors- och löneadministratör!

Arbetsbeskrivning

Som Kontors- och löneadministratör ansvar du för kontorets praktiska administration, ekonomiadmin i Visma, lägga in utbetalning i bank, assistera VD, utskick till styrelsen+ viss admin av styrelsemöten. Du är stöd/back up till utbildningskoordinator.

EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER:

- Stöd till vd inför styrelsemöten, utskick och bokning, stämmohandlingar och stämma
- Ekonomiadministration, stöd redovisningsbyrå, ev manuell fakturering
- Publicering, fakturering och ordermottagning platsannonser
- Uppdatera medlemsregistret (crm)
- Testa funktioner i Visma och CR
- Stödja vd administrativt
- Löpande kontakt med medlemmar, via mejl o tfn, besvara frågor
- Följa upp eventuella klagomål, rätta till och föreslå förbättringar som ger effektiviseringar internt
- Ansvar för den kontorsinterna budgeten vid leverans av tjänster
- Kunna ta fram visst beslutsunderlag
- Stödja utbildningsadministration vid behov
- Identifiera, föreslå förbättringar


VEM ÄR DU?

- Administrativ erfarenhet
- Ekonomi (Visma)
- Viss koordinering
- Svenska och engelska
- God simultanförmåga
- Lätt att samarbeta
- Noggrann


Verktyg

- Office, Microsoft Dynamics,Visma, Episerver, m fl

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående
Arbetstider: Kontorstid
Plats: Stockholm
Anställningsform: Du kommer att bli anställd hos A-hub och arbeta som konsult hos hos vår kund. Goda möjligheter finns till vidare anställning hos kunden om båda parter är nöjda med samarbetet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2020
  • Ansök senast: 30 januari 2021

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Lönekonsult till Östersund

Lönekonsult till Östersund

15 januari 2021

15 januari 2021