Kontorsadministratör / Office administrator

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och positiv person som trivs med att arbeta med administration och service? Trivs du i en familjär och trivsam företagskultur där medarbetarna är framgångsreceptet? Nu söker vi på DEK Technologies efter en kontorsadministratör!

DEK Technologies är ett internationellt, australiensiskt ägt, konsult- och outsourcing bolag inom tech, med fokus på systemutvecklare. Vi tror att det är genom passion, samarbete och förtroende som man får empowered engineers.

Som kontorsadministratör på DEK Technologies är du ansvarig för att sköta diverse administrativa uppgifter kopplade till ekonomi, HR och kontorsmiljön. Bland annat sköter du den primära kontakten med våra leverantörer av exempelvis städ, kontorsväxter och kontorsmaterial. Vidare är du ansvarig för att registrera nyanställda i vårt interna system, är behjälplig i administration gällande migrationsärenden och försäkringar samt se till att den informationen uppdateras allt eftersom. Rollen innebär även att du är med och planerar och genomför sociala aktiviteter som sker för våra anställda så som julfester, family days och after works samt ser till att kontorsmiljön är trivsam. Vi ser gärna att du kommer med förbättringar kring hur vi kan göra arbetsplatsen mer trivsam för våra anställda.

Kvalifikationer

- Minst 2 års arbetslivserfarenhet med administrativ karaktär
- Intresse för administrativa uppgifter inom ekonomi och HR
- Goda kunskaper i Officepaketet (främst Excell)
- Erfarenhet av service (Meriterande)
- Mycket goda kunskaper i Engelska och Svenska, tal och skrift


Stort plus, men inget krav, om du har:

- Erfarenhet av service
- Erfarenhet av liknande arbete i Techbranschen
- Tidigare arbetat med system som Hogia eller Rexor


Vi ser att du är serviceminded ut i fingerspetsarna och har en positiv attityd. Du är prestigelös och har ett stort intresse för människor. Då det är stort fokus på administration ser vi även att du som person är noggrann och trivs med ordning och reda. Stor vikt kommer att ligga vid de personliga egenskaperna.

DEK erbjuder dig en varierande roll i en internationell och snabbrörlig organisation. En organisation där medarbetarna får vara delaktiga i beslut på organisatorisk nivå, där ditt uppdrag är att sätta medarbetarnas välbefinnande som prio 1 och där du får möjlighet att även utveckla dig själv. På sikt kan du även komma att få utvecklas inom löneadministration och rekrytering.

Övrig information

- Startdatum Slutet av augusti/början av september, enligt överenskommelse
- Lön: Enligt överenskommelse
- Intervjuerna sker den 23e och 24e juli
- Sista ansökningsdag är 17e juli

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Frida Mangen
0735 146503
Recruiter Maria Rabb
+46707775546
Vd Ben Boman
073745599
Veronika Ribbing Linder
0702602080

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DEK Technologies
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2020
  • Ansök senast: 25 december 2020

Besöksadress

Norgegatan 2
Kista

Postadress

Norgegatan 2
Kista, 16440

Liknande jobb


18 april 2024

5 april 2024