Kontorsansvarig med kunskap inom lönehantering

Kontorsansvarig med kunskap inom lönehantering

Arbetsbeskrivning

Bli en av oss
Pragati AB är en ekonomikonsultfirma som specialiserat sig på bred ekonomisk rådgivning för mindre och medelstora företag. På Pragati arbetar vi med hela ekonomiarbetet, så som redovisning, lönehantering och ekonomistyrning. Vi bistår också med bland annat rådgivning vid köp eller försäljning av bolag, lönsamhetsutveckling och andra finansiella tjänster. Läs mer om oss på www.pragati.se
Våra ledord är engagerad, dialogisk och systematisk. För oss betyder det att vi vill vara en del av våra kunders verksamhet och utveckling, vi berättar vad siffrorna betyder och vi levererar ett kvalitativt arbete som skapar hållbara företag.
Idag är vi ca 25 trevliga konsulter och vi fortsätter att växa med nya uppdrag och medarbetare. Nu söker vi en serviceinriktad person som vill ta ansvar för all administration på vårt kontor och till viss del arbeta som lönekonsult.


Du kommer bland annat att arbeta med:
Stötta ledningen med administrativa uppgifter och producera enklare rapporter.
Mottagande och allt praktiskt vid kundevent och utbildningar.
Inköp och beställningar till kontoret.
Onboarding av nya medarbetare.
Underhållande av system och behörigheter.
Bistå med lönehantering hos vissa kunder.
Ditt mål ska vara att både kollegor och kunder trivs på kontoret.


Du som söker till oss ska ha ett genuint intresse för service och erfarenhet av lönehantering.
Välkommen med din ansökan.
Bästa hälsningar
Sofia Brantmark

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PRAGATI AB MALMÖ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2021
  • Ansök senast: 10 juni 2021

Postadress

S:T KNUTS VÄG 19 2TR
MALMÖ, 21157

Liknande jobb


16 april 2024

Interimskonsulter inom Lön

Interimskonsulter inom Lön

13 april 2024

12 april 2024