Kontorsassistent till Futurice Sverige

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Futurice Sveriges räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 75% med start 9 augusti.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en kontorsassistent på deltid till Futurice Sverige. Futurice Sverige är ett växande internationellt konsultbolag inom innovation och digital produktutveckling. Deras värdeord som de dagligen lever efter är Tillit, Omtänksamhet, Transparens och Ständig utveckling. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.

I rollen som kontorsassistent har du varierande arbetsuppgifter så som att ta emot och välkomna besökare, hålla snyggt och prydligt på kontoret samt administrativa uppgifter. Tjänsten är på 75% och du arbetar kontorstider måndag - fredag. Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och som brinner för att leverera service i toppklass. Det officiella företagsspråket är engelska. Då Futurice Sverige är ett växande bolag kommer de snart att byta kontorslokaler, du kommer då att vara ansvarig för koordinering och projektledning av flytten.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.



ARBETSUPPGIFTER

Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Välkomna besökare

Kontorsskötsel

Hålla snyggt och prydligt på kontoret

Hjälpa till vid event

Post- och budhantering

Inköp av kontorsmaterial

Administrativa uppgifter

Koordinera och projektleda flytten av kontoret



VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet från service och administration

Har god datorvana

Har goda kunskaper i Googles tjänster

Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift

Brinner för att ge god service

Vill arbeta deltid

Det är meriterande om

Du har tidigare erfarenhet som receptionist

Du har erfarenhet av att koordinera och projektleda en kontorsflytt



Som person är du serviceinriktad, självgående och utåtriktad. Du är noggrann, flexibel, lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ, initiativtagande och trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter och brinner för att leverera service i världsklass.



ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juli 2021
  • Ansök senast: 8 augusti 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024