Kontorskoordinator / Administratör

Kontorskoordinator / Administratör

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

Fötegaget verkar inom IT och systemintegration och är framstående i sitt område. Företaget finns i hela Sverige och har cirka 700 medarbetare nationellt. Vi söker nu för deras räkning en kontorskoordinator till deras kontor i Göteborg, bestående av 100 medarbetare.

Arbetsuppgifter:

Som kontorskoordinator har du en bred och varierad roll där du arbetar med löpande kontorsarbete och även assisterar marknadsteamet. Detta innefattar uppgifter som att ta emot besökare, hantera post samt leveranser och sköta löpande marknadsaktiviteter. Du ansvarar även för kontorsadministration där du sköter lagerhantering, parkeringsadministration och har kontakt med leverantörer. Du utgör en central funktion för interna felanmälningar och du har kontakt med alla medarbetare på hela företaget. Vidare arbetar du med eventplanering, där din roll är att hantera administrationen och hålla kontakt med externa partners. Här erbjuds du en koordinerande och social roll på ett företag med god sammanhållning.

Profil:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och kundservice
• Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
• Du har en god dator- och systemvana
• B-körkort
• Meriterande är kunskaper i systemen Palette, QlikView och/eller Salesforce

För att trivas i rollen motiveras du av att driva ditt arbete framåt och du har lätt för att ta egna initiativ. Du arbetar strukturerat och trivs bäst i en miljö där du får hålla ordning och reda. Som person är du lugn och tillmötesgående och du strävar alltid efter att hålla en mycket hög servicenivå, såväl internt som externt. Vidare har du lätt för att prioritera, du är van vid att hantera parallella arbetsuppgifter och du är öppen för förändringar. Din goda sociala kompetens, positiva inställning och din förmåga att sprida glädje kommer att vara mycket uppskattat hos företaget.

Övrig information:

Start: 24 augusti
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kontorskoordinator, kontorsadministratör, marknad, kontorsassistent, assistent, administratör, koordinator, receptionist, konsult, heltid, Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2020
  • Ansök senast: 24 augusti 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024