Kontorskoordinatorer till kommande uppdrag i Göteborg

Kontorskoordinatorer till kommande uppdrag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi på Adecco söker alltid de medarbetare som tar "laget före jaget" och är serviceminded och noggranna för konsultuppdrag som kontorskoordinator hos våra kunder. Som konsult hos oss får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter, från olika organisationer, att sätta på ditt CV samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde! Dessutom kan du bygga upp ditt professionella nätverk och få tillgång till värdefulla kontakter.

 

Om tjänsten
I ett proaktivt syfte söker vi kontorskoordinatorer som kommer att arbeta med att stötta kontor ute hos kund och dess medarbetare i allt som kan behövas för att den dagliga driften ska fungera problemfritt. Du kommer att vara en del av hjärtat i verksamheten och får ett stort eget ansvar. I dessa typer av uppdrag består oftast ens huvudsakliga arbetsuppgifter av administration, enklare ekonomiska ärenden, reception, koordination, projektleda och stötta i månadsmöten.

I din roll som kontorskoordinator kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Bemanning av reception
- Bjuda in till och hålla i kontorsmöten
- Administrera fakturor
- Beställning kontorsmaterial
- Vara behjälplig med administrativ service internt
- Ta emot besökare samt se till att kontoret är rent och snyggt och fungerar som det ska

Våra kundföretag verkar i många olika branscher inom Göteborgsområdet och Kungsbacka med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Tjänsten som kontorskoordinator är ett konsultuppdrag med löpande urval. 

Om dig
Vi söker dig som har ett stort driv och vill ha en utvecklande roll men som samtidigt är prestigelös. Du ska ha tidigare erfarenhet av att ha arbetat i servicebranschen med en koordinerande eller assisterande roll. Du har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du gillar att fixa och ordna så att alla trivs. Du har en påhittig ådra för att lösa praktiska problem och du kan hantera flera aktiviteter parallellt.

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet av arbete inom administration eller reception
- Obehindrad i svenska och engelska
- God systemvana

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Rahell Rada via Adecco 010 – 173 73 00 alternativt via mail: [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kontorskoordinator, Receptionist, Kontorsassistent, Administration, Göteborg, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör till ett globalt kraftbolag

3 juni 2010

VD-assistent

16 december 2010

16 november 2010

Administrativ assistent

15 november 2010