Kontorsservice/telefonist på 50% till bank i centrala Stockholm

Kontorsservice/telefonist på 50% till bank i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Söker du ett rörligt socialt jobb på deltid? Trivs du av att ge andra service och vara den hjälpande handen på ett företag? Då kan den här tjänsten passa dig! Vi söker en ny stjärna till vårat team på en bank i centrala Stockholm. Tjänsten är en timanställning och ska starta så snart som möjligt.

Vi söker dig som vill arbeta halvtid, 50%, i rollen som telefonist/våningsvärd hos en av våra kunder i centrala Stockholm. Du kommer att ingå i ett team där du kommer att ha en stationerad gruppledare som hanterar och planerar den daglig driften samt finns som stöd för medarbetarna. Uppdraget ska starta omgående och löper på tillsvidare. I denna tjänst kommer det att genomföras en säkerhetskontroll av den sökande innan anställning som kan ta 6-8 veckor.
Då tjänsten är en timanställning behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier, egen verksamhet eller pensionär. Arbetet är schemalagt måndag - fredag, 8:00 - 13:00 med 1 tim lunch.

Erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som har arbetat inom service där du är van att möta människor och trivs i en hjälpande position. Du ska vara en teamspelare som kan ta egna initiativ och ha förmåga att arbeta självständigt om så behövs. Positiv, flexibel och lösningsorienterad samt plikttrogen och ha öga för detaljer. Du kommer att ha dina egna ansvarsområden och uppgifter men samtidigt vara beredd på att vara behjälplig med annat som kan dyka upp. Du behöver inte inneha lång erfarenhet som kandidat utan viktigast är att du har de egenskaper vi eftersöker.

Exempel på arbetsuppgift

* Växel/telefoni - Du har en bärbar telefon med dig hela tiden så det är ingen fast telefonväxel man sitter i utan man är rörlig i sin tjänst
* Ronderingar konferensrum (säkerställa att de ser representativa ut samt fylla på material)
* Kopphantering (inhämta koppar i fastigheten och placera dessa i diskmaskiner)
* Enklare ärenden för Internservice - påfyllnad av kopieringspapper, fylla på material i konferensrum, byta ut en glödlampa - om behov finns av att flytta möbler som kan innebära tunga lyft tar vi hjälp utav kollegor.



Vad ingår i min anställning?
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på uppdrag hos vår kund. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för ditt uppdrag och att du trivs på din arbetsplats.

Hur ansöker jag?
Har du vidare frågor kontakta Konsultchef Jenny Dollman på telefonnummer 08-452 33 20.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdraget redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2023
  • Ansök senast: 16 februari 2023

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024