Koordinator inom supply chain till företag i Bromma!

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Nu söker vi en koordinator inom Supply Chain till ett spännande bolag som har sitt huvudkontor i Bromma där ca. ett tjugotal kollegor sitter. Detta är ett konsultuppdrag på minst 3 månader då man nu är i behov av en temporär stöttning i denna roll.

Tjänsten
I rollen som koordinator inom Supply Chain kommer du att arbeta på kontoret i Bromma och jobba självständigt och rapportera till Gruppens CFO som är stationerad i Finland där även resten av dina kollegor inom Supply Chain sitter. Du kommer främst att arbeta nära funktionerna ekonomi, försäljning och marknad och vara den som ser till att det finns korrekta lageruppdateringar. Vidare kommer ditt huvudansvar vara att se till att leveranser anländer i tid i ett nära samarbete med bolagets logistikpartner. Du kommer att driva verksamheten på lagret för att säkerställa att varuflödet fungerar vilket innebär att ha koll på flödet av både in- och utleveranser flyter på enligt plan. Det system som du framförallt kommer att arbeta i heter Mamut. Detta är ett konsultuppdrag på heltid där du blir anställd som konsult via Placera Personal.

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund:

• Erfarenhet av liknade arbetsuppgifter inom logistikflödet
• Erfarenhet av systemet Mamut ses som meriterande
• Ödmjuk och kommunicerar med enkelhet 
• En problemlösare
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift, då tjänsten kräver detta

Arbetstid/Varaktighet
Konsultuppdrag på minst 3 månader. 
Heltid, kontorstider, 40h/v.
Start: omgående.

Personlighet
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven och vill ta ansvar. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd och har lätt för att samarbeta.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Nyckelord: supply chain coordinator, logistikkoordinator, orderadministration, orderhantering

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Konsultuppdrag på minst 3 månader. Heltid, kontorstider, 40h/v. Start: omgående
  • Publicerat: 19 mars 2019

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023