Koordinator till ett spännande företag i Stockholm City

Koordinator till ett spännande företag i Stockholm City

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi en noggrann och serviceinriktad Projektkoordinator till vår kund. För tjänsten söker vi dig som är strukturerad, har en hög serviceförmåga, systemkompetens och gillar att vara spindeln i nätet och gillar att jobba i hela ledet. Denna roll är en rolig utmaning för dig som vill utvecklas mycket på kort tid. Låter detta intressant för dig? Ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Som Projektkoordinator kommer du ha en bred roll där du agerar spindeln i nätet och jobbar i hela ledet. Med din noggrannhet, effektivitet och förmåga att skapa kundupplevelser i toppklass kommer du koordinera och samordna olika kundprojekt.

Du kommer att få arbeta med olika intressenter inklusive lokala konsult- och säljteam, internationella kollegor, kunder, kandidater och programdeltagare.

Det svenska teamet består av 12 anställda och utöver detta ett antal deltidsarbetare som hjälper till och avlastar teamet. Förrutom att vara en del av detta team kommer du även vara en del av ett internationellt Client Experience-team med likasinnade experter.

Denna roll kan vara ett bra möjlighet för dig med några års erfarenhet av koordinering och administration och dig med en vilja att arbeta i ett internationellt företag. Du kanske är på väg att ta examen och letar efter en bra miljö för lärande eller kanske har mycket erfarenhet av projektledningsroller redan och vet att detta är din grej.

Du erbjuds


* Stora möjligheter att utvecklas inom många olika områden
* En fantastisk arbetsplats med härliga kollegor i teamet
* En dedikerad och engagerad konsultchef


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du att vara bryggan mellan företagets olika avdelningar - speciellt Finance


* Projektledning av internationella och lokala konsultprojekt för kunder, projektplanering, schemaläggning, uppföljning och kommunikation med kunden och konsultteamet
* Ge support till kunder i onlinetestverktyg och onlineplattform och använd plattformen som administratör.
* Planering och uppföljning av kundorder samt sammanställning av faktureringsunderlag.
* Använda en mängd olika system för att stödja affärsprocesserna (OpenAir, NetSuite, MS Office inklusive MS Bookings).
* Stödja den lokala kontorsadministratören med en del av den dagliga verksamheten på kontoret vid behov (t.ex. telefonsamtal, arrangemang av evenemang, reseplanering, beställning av material).


OBS! Du kommer att successivt introduceras till dessa arbetsuppgifter under din första tid på företaget. Tanken är att du på sikt kommer att vara bekväm att hantera alla dessa uppgifter men till en början finns inte förväntningen att du jobbar med allt detta samtidigt.

VI SÖKER DIG SOM
- En relevant avslutad högskole-/universitetsexamen inom HR, ekonomi eller liknande
- Relevant arbetslivserfarenhet där du arbetat administrativt, koordinerande och/eller kundfokuserat
- Har arbetat med ekonomirelaterade uppgifter tidigare
- Har goda kunskaper i Office-paketet och har god systemvana
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då kommunikationen sker på båda språken i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du

#


* Har arbetat i en liknande roll med liknande arbetsuppgifter tidigare
* Har goda kunskaper i flera IT-verktyg


Som person är du


* Strukturerad - du har en organiserad arbetsstil med hög förmåga att se såväl detaljer som helheten
* Serviceminded - du har en vilja att hjälpa både kunder och kollegor
* Flexibel - du har en förmåga att hantera en stor mängd olika uppgifter
* Analytisk - du har en förmåga att förstå komplexa arbetsuppgifter, flöden och hur de hänger ihop


Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper

#

Övrig information


* Start: Omgående, ASAP
* Omfattning: Heltid
* Placering: Centrala Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 april 2024

Koordinerande nyckelroll till Tega!

Koordinerande nyckelroll till Tega!

23 april 2024

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024