Koordinator till utbildningsverksamhet

Koordinator till utbildningsverksamhet

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Brinner du för administration och att ha varierande arbetsuppgifter? Trivs du i en serviceinriktad roll där du har ett koordinerande ansvar? Då kan du vara rätt person för oss! Vi söker nu en Koordinator till en av våra kunder, ett företag inom utbildningsbranschen, på ett uppdrag på ca 8 månader inledningsvis med möjlighet till förlängning. Det här är ett uppdrag på ca 75 % omfattning med start omgående.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I det här uppdraget arbetar du med varierande ansvarsområden inom administration och som koordinator. Du är bland annat lokalansvarig och arbetar med allt från att öppna lokalerna och se till så att allt fungerar inför verksamhetens planerade aktiviteter. Du är också kontaktperson gentemot hyresvärd och hanterar felanmälningar och andra frågeställningar rörande verksamhetens lokaler. Vidare ansvarar du för lättare inköpsarbete av förbrukningsmaterial, har kontakt med underleverantörer samt övrig administration utifrån behov.

Din profil

Vi söker dig som har gymnasieexamen och erfarenhet av att arbeta som Administratör eller Koordinator i liknande roll tidigare. Att vara serviceminded är en självklarhet för dig i din roll och du har ett sinne för att se saker som behöver göras och agera på dessa. Du kan kommunicera på svenska i tal samt skrift och du har en god systemvana. Som person har du god förmåga att prioritera, planera och strukturera ditt egna arbete och du uppskattar att ha kontakt med andra människor, både internt och externt.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Elin Alm och nås på 076-945 34 35 eller på elin.alm@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2021
  • Ansök senast: 10 december 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


ADMINISTRATÖR

ADMINISTRATÖR

22 april 2024

19 april 2024

22 april 2024

22 april 2024