Kort uppdrag som Sales Coordinator till träningsinriktat klädmärke!

Kort uppdrag som Sales Coordinator till träningsinriktat klädmärke!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av orderhantering och kanske till och med arbetat i Navision tidigare? Till ett träningsinriktat klädmärke söker vi nu dig som vill ta dig an ett kortare uppdrag som Sales Coordinator med start 23e augusti. Låter detta som något för dig? Sök tjänsten redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu en Sales Coordinator till vår kund som är ett träningsinriktat klädmärke. Uppdraget är på heltid med start 23/8 och det kommer att pågå i cirka 6-8 veckor. Företaget har sitt kontor i Solna och du kommer att bli en del av ett team som idag består av två personer.

Du erbjuds


* En roll där du får hantera varierande uppgifter och där du utvecklar dina administrativa kunskaper
* Vara en viktig del av ett välkänt och etablerat klädmärke


Som Sales Coordinator kommer du att vara anställd av oss på Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Sales Coordinator kommer du främst att arbeta med:


* Orderläggning – Intag och stansning av ordrar samt sammanställning till säljavdelningen
* Ärendehantering – Orderupplysning, felsökning, returer, fakturering/kreditering samt säljrapporter
* Leveransbevakning och aviseringar - Bevakning, avisering och uppföljning av leveranser
* Tillsammans med ansvarig säljare skapa offerter, artikelinformation/underlag som är nödvändigt för införsäljning och orderläggning av Pre-och Stockorders
* Kommunikation – Informera kunder vid förseningar, underleveranser etc.


VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet från att arbeta i Navision eller ett annat orderhanteringssystem


* Har tidigare erfarenhet från att arbeta med orderhantering eller liknande roll där ditt fokus har varit att hantera kundrelaterade ärenden över mail
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift


För att trivas i denna roll ser vi att du är en ”doer” som älskar administration. Större delen av arbetet är av administrativ karaktär och därav krävs det att du arbetar noggrant och detaljerat i allt du gör. Vi ser även att du har lätt för att sätta kunden/motparten i fokus och leverera hög service på ett sätt som tillgodoser mottagaren.

Som person är du:


* Strukturerad och noggrann
* Serviceinriktad
* Ansvarstagande
* Bra på att samarbeta


Övrig information


* Start: 23/8
* Omfattning: Heltid, 40 h/vecka
* Placering: Solna/remote


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Kone's önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juli 2021
  • Ansök senast: 21 augusti 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljkoordinator till Svenska Trygghetslösingar i Malmö!

Säljkoordinator till Svenska Trygghetslösingar i Malmö!

5 april 2024