Kundansvarig Bredbandsbolaget Fiber!

Arbetsbeskrivning

Är det dags för ett nytt äventyr? Är du en glädjespridare som strävar efter den personliga utvecklingen och möta nya människor och skapa vänner för livet? Våga ta chansen!

VIQ Sweden jobbar tillsammans med Bredbandsbolaget och Telenor i deras etablering av fiber till svenska villamarknaden. Som kundansvarig ansvarar du för dina egna kunder i respektive bearbetningsområde. Du bearbetar kunderna via hembesök. I rollen som kundansvarig ställer vi höga krav i social kompetens och eget driv och kundbemötande.

Vi erbjuder:


Gedigen produkt och säljutbildning
Tillgång till våra unika säljverktyg
Daglig coachning av rutinerad säljcoach
Tillgång till tjänstebil
Möjlighet till medlemskap i klubbar som innefattar säljrelaterade aktiviteter och resor.
Traktamente
Höga provisioner
Fantastiska tävlingar
Apple Ipad
Resor och boende över hela Sverige
Heltidsanställning


 

Våra förväntningar:


Vi förväntar oss att du oavsett bakgrund har för avsikt att utvecklas och vill ta dig framåt i karriären.
Att du är beredd att lägga ner det lilla extra jobbet som krävs varje dag.


Meriter: 

För oss är tidigare meriter inte det primära. Vi tittar på dina unika förutsättningar och din möjlighet att utvecklas till en duktig medarbetare hos oss. Vi ser dock gärna att tidigare har arbetat med ett arbete inom försäljning eller liknande och har en grundkunskap. 



Fast Lön: 18.700 + Bonus + traktamente

Har du vad som krävs för att bli vår nästa stjärna? Tveka inte, sök idag! 



Ansök via knappen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Box for me HB / Jobbfeed
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast plus rörlig lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 10 augusti 2016

Besöksadress

Ankdammsgatan 25
None

Postadress

Ankdammsgatan 25
Stockholm, 17161

Liknande jobb


28 september 2020

25 september 2020

23 juni 2020