Kundansvarig Ekonom inom fastighetsförvaltningđŸ˜ïžđŸȘ™

Arbetsbeskrivning

Om tjÀnsten
Bredablickgruppen levererar kvalitetslösningar inom förvaltning, projektledning samt facility services. De Àr ca 800 anstÀllda som representerar Bredablick runt om i landet. HÀr ges du möjlighet till en sprÄngbrÀda till en hÀftig karriÀr och möjlighet att pÄverka pÄ ett tidigt stadium om du ger dem ditt engagemang. Med en starkt tillvÀxtorienterad kultur Àr de ett bolag som vÀxer kraftigt Är för Är med en arbetsmiljö prÀglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare pÄ alla nivÄer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillvÀxt. Bredablick Àr en vÀxande koncern och kan dÀrmed erbjuda mÄnga spÀnnande möjligheter, bÄde idag men Àven desto fler framÄt.

Som Kundansvarig Ekonom pÄ Bredablick Àr du en nyckelperson för företaget och för deras framtida expansionsplaner. Du kommer att vara ansiktet utÄt mot Bredablicks kunder och kommer i första hand att fungera som ekonomiansvarig och personlig rÄdgivare Ät kunden. Du tilldelas en kundportfölj som du ska utveckla och förÀdla enligt Bredablickmodellen. Dina kunder Àr frÀmst bostadsrÀttsföreningar.

Dina framtida arbetsuppgifter inkluderar bland annat

- Helhetsansvaret för 25-30 bostadsrÀttsföreningar

- UpprÀtta Ärsredovisning, budget och kvartalsrapporter till kunder

- VĂ€rdeskapande analys

- Deltagande pÄ stÀmmor

För att lyckas i roller ser vi dig som Àr noggrann i ditt arbete med Ärsredovisningar och budget eftersom det Àr av största vikt att alla detaljer blir rÀtt. Du Àr Àven sjÀlvgÄende genom att visa förmÄgan att sjÀlvstÀndigt planera, prioritera och strukturera ditt arbete. Du ser vad som behöver göras, bÄde för ditt egna arbete och för organisationens utveckling och Àr pÄ sÄ sÀtt initiativtagande och god samarbetsförmÄga.

Vi söker dig som har

- Eftergymnasial examen inom ekonomi

- Minst 2 Ärs erfarenhet frÄn revisions- eller redovisningsbyrÄ eller frÄn förvaltningsbranschen, alternativt att du har erfarenhet frÄn en ekonomiavdelning dÀr du arbetat med bokslut

- Flytande kunskap i svenska, i bÄde tal och skrift

Vi ser det som meriterande

- Med erfarenhet av liknade roll/arbetsuppgifter

Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstÄr att man inte kan allting frÄn början - men du ska ha en vilja att lÀra dig! DÀrför söker vi dig som Àr social, behjÀlplig och ansvarstagande. Som person Àr du Àven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse, önskvÀrt sÄ snart som möjligt

Plats: SveavÀgen 151, Stockholm

Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mÄn provanstÀllning

Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest

PÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2023
  • Ansök senast: 15 september 2023

Liknande jobb


16 april 2024