Kundansvarig till Assistanslotsen

Kundansvarig till Assistanslotsen

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en engagerad Kundansvarig till Assistanslotsen som vill vara med och driva verksamheten mot våra kunder inom personlig assistans.

Om Assistanslotsen

Assistanslotsen startade i Jämtland 2001, och har genom åren bedrivit en nära, omsorgsfull verksamhet inom den personliga assistansen. Vi finns på vårt kontor på Tjalmargatan 8, i Östersund samt runt om i hela Jämtland med omkring 100 fantastiska medarbetare.

Verksamheten är en del av Inre Kraft, och Team Olivia, som är en av Nordens viktigaste omsorgsleverantörer, men ett självständigt varumärke, vilket borgar för flexibilitet och närhet till kunden i den lokala verksamheten, och en stabilitet i det stora företagets resurser och nätverk.

Våra ledord i allt vårt arbete är trygghet, delaktighet och omtanke. Med hjärtat på rätta stället arbetar vi tillsammans med kunden och dennes personliga assistans. Vi brinner för att vilja förbättra våra kunders livssituation.

Besök gärna vår webbplats för att läsa mer om oss.

Arbetsuppgifter

I rollen som Kundansvarig förväntas du driva verksamhet runt våra kunder med personlig assistans. Du är den som i kontinuerlig, och nära dialog med kund, och/eller anhöriga lyssnar in deras behov av hur livet ska se ut, och bygger en vardag runt kunden, med utgångspunkt i detta där en trygg tillgång till kompetent, omsorgsfull personal, i en framåtblickande miljö är en av nycklarna.

Du är via genomförandeplanen utförare av hur kunden vill leva sitt liv, inom ramen för beslutet om personlig assistans, och du är de personliga assistenternas närmsta chef.

Vem söker vi?

Du har tidigare erfarenhet eller ett stort intresse för personalledning, där bland annat rekrytering och personaladministration har ingått. Du tycker tillgänglighet är både roligt, och viktigt. Du tar tag i, och förstår sammanhang, fattar beslut och följer upp.

Att arbeta med människor är ett av dina allra största intressen. Som person är du tillmötesgående, uppmärksam och du sträcker alltid ut en varm hand för att hjälpa andra.

Du har erfarenhet av att arbeta med LSS - Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade.

Vi omfattas av ett kollektivavtal på kollektivsidan, med Kommunal som motpart, och ett på tjänstemannasidan, med Vision som motpart. Vi förväntar oss inte att du skall kunna dessa vid ansökningstillfället, men att du har en vana att arbeta med kollektivavtal.

Du har god förmåga att uttrycka dig i svenska och engelska, i så väl tal som skrift.

B-körkort är ett krav.

Ansökan

Känner du att du har något intressant att tillföra oss? Har du en förståelse för branschen och vill göra skillnad för andra människor? Då tycker vi definitivt att du ska ansöka om rollen som Kundansvarig hos oss på Assistanslotsen.

Sista ansökningsdag är 24/10 men urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Se därför till att skicka in din ansökan omgående.

Anställningsform: Tillsvidareanställning - vi tillämpar 6 månaders provanställning
Arbetstid: Heltid
Lönevillkor: Enligt överenskommelse
Tillträde: Enligt överenskommelse

Om du har frågor om tjänsten eller processen kontaktar du Amanda Johansson på Amanda.johansson@byhart.se eller via 079- 103 90 00

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ByHart AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2021
  • Ansök senast: 24 oktober 2021

Liknande jobb


Enhetschef till Lagersbergsgårdens vård- och omsorgsboende

Enhetschef till Lagersbergsgårdens vård- och omsorgsboende

22 april 2024

Uppdragsansvarig chef Skåne som kan arabiska

Uppdragsansvarig chef Skåne som kan arabiska

21 april 2024

Klarälvsgården söker enhetschef.

Klarälvsgården söker enhetschef.

17 april 2024