Kundansvarig till Balder i Göteborg

Kundansvarig till Balder i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Att köpa en bostadsrätt är för många en av livets största affärer och det är mycket viktigt att vi kan skapa trygghet och guida våra kunder i detta stora val. Det är därför fantastiskt roligt att berätta att vi nu har skapat ännu en ny roll på Balder. Den här gången söker vi efter en Kundansvarig.
Ditt uppdrag blir att följa kunden hela resan från att mäklarna har sålt lägenheten till att kunden flyttar in i sitt nya hem och gör sig hemmastadd.
Är du rätt person för uppdraget?
Rollen som kundansvarig på Balder i Göteborg innebär att underhålla och stärka nöjdheten hos våra kunder i bostadsrättsaffären. Tjänsten innebär en stor variation mellan socialt-, affärsmannamässigt- samt administrativt arbete. Vi söker därav dig som har relevant utbildning och/eller liknande erfarenhet av att bland annat:
Ansvara för kunder i alla bostadsrättsförenings-/äganderättsprojekt.
Vara kontaktperson & koordinator mellan totalentreprenör, mäklare och köpare.
Säkerställa att köpare har betalt sina inredningsval, handpenningsfaktura samt slutfaktura.
Ansvara för alla kundevent – säljstarter, avtalsevent, stomvisningar, visningspremiärer.
Representera Balder vid tillträde med köpare.
Delta i projektmöten.
Delta i framtagandet av en arbetsplan för ett högt NKI (nöjd kund-index) i varje projekt.

För att bemästra detta uppdrag behöver du uppskatta ordning & reda och vara en administratör av rang. Detta då du är ansvarig för all administration genom hela processen mot våra kunder. Med utgångspunkt i kundens bästa så tar du egna initiativ och är kreativ vid utmaningar som uppstår längs vägen. Då kunden är i centrum är det mycket viktigt med ett socialt och proffsigt bemötande med hög närvaro och återkoppling.
Rollen kommer att innebära arbete på vissa kvällar & helger. Andra förutsättningar är även att du talar och skriver på svenska och engelska samt att du har B-körkort.
Vilka är då Balder? Vi äger, förvaltar och utvecklar bostäder, kommersiella fastigheter och hotell i Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Storbritannien och Norge. Vår ambition är att skapa attraktiva och trygga områden för människor att bo i och där nya affärer utvecklas. Det är ett stort ansvar. Men det är också betydelsefullt och väldigt roligt.
Varför ska du då välja oss?
För att vi älskar utveckling, såväl personlig utveckling som utveckling av fastigheter och stadsområden. Vi älskar att utmana varandra och branschens gamla sanningar. Vi är snabbfotade och det kan gå fort från idé till verklighet. Det har minst sagt hänt en del sedan starten 2005 och Balder fortsätter med full fart framåt.
Är du nyfiken på vilka bostadsrättsaffärer som du kommer att arbeta med? Då tycker vi att du ska spana in www.balder.se/nyproduktion där du kan se några av alla våra fantastiska projekt.
Nå, vad säger du? Får vi chans på dig? Om du är lika engagerad i utveckling och fastighetsbranschen som vi är så tveka inte att skicka in en ansökan redan idag. Sista ansökningsdag är 14 december. I din ansökan ber vi dig inkludera CV. Nästa steg är sedan att du får ett mail med en länk med tillgång till våra rekryteringstester, som du kan genomföra så fort du får möjlighet.
Hjärtligt välkommen att bli en av oss och välkommen till en bransch som är, och kommer att fortsätta vara, full av möjligheter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FASTIGHETS AB BALDER SKÖVDE
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2020
  • Ansök senast: 14 december 2020

Postadress

Timmervägen 9 A
SKÖVDE, 54164

Liknande jobb


Mötesbokare B2B | Vasastan

16 april 2024

Eventsäljare

16 april 2024

Mötesbokare B2B | Vasastan

16 april 2024

Eventsäljare | Sthlm

16 april 2024