Kundansvarig/enhetschef personlig assistans

Kundansvarig/enhetschef personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Assistansteamet är ett nystartat expansivt företag som drivs av personer med lång erfarenhet av omsorg (hemtjänst och personlig assistans).


Om tjänsten
Som kundansvarig/enhetschef arbetar du väldigt nära dina kunder. Det är viktigt att lär känna dina kunder väl och förstår deras behov.


I ditt dagliga arbete kommer du exempelvis arbeta med schemaläggning, arbetsmiljöfrågor, rekrytering, personal- och kundmöten, nykundsrekrytering, myndighetskontakt samt personalledning.


Om dig som söker
För oss är det viktigt att du har erfarenhet och kunskap från assistans - gärna som kundansvarig inom assistans.


Vi tror du är glad och positiv, problemlösare, snabbtänkt men också noggrann samt en lagspelare.


Du kommer arbeta i en nystartad organisation som kännetecknas av korta beslutvägar och god sammanhållning. Arbetet utgår från vårt kontor i Skärholmen men kan innefatta dagsresor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amin Assistans AB Skärholmen
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2021
  • Ansök senast: 10 februari 2021

Postadress

Måsholmstorget 3
Skärholmen, 12748

Liknande jobb


Klarälvsgården söker enhetschef.

Klarälvsgården söker enhetschef.

17 april 2024

Enhetschef till nytt korttidsboende på Villa Linné

Enhetschef till nytt korttidsboende på Villa Linné

16 april 2024

15 april 2024

10 april 2024