Kundrelationsansvarig till Worldish!

Kundrelationsansvarig till Worldish!

Arbetsbeskrivning

Vill du driva projekt, träffa nya människor samt vara en del av ett spännande startup? Då har vi tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter
Worldish är på jakt efter en Kundrelationsansvarig som fortsätter arbetet efter säljarna. Du kommer jobba med utbildningar, förbättringar och kundvård. Personen kommer ha kontaktpersoner ute hos kunder, organisera möten för presentationer, utbildningar och utvärderingar. Du kommer att vara länken mellan Worldish och kunden. Du utgår från Göteborg men behöver vara villig att resa mellan flera städer, i huvudsak Göteborg och Malmö. En dag i veckan kommer du att arbeta tillsammans med kollegorna i Linköping. Jobbet kan också komma att innehålla en del nykundsbearbetning.



Om företaget
Worldish är en startup som tagit fram ett hjälpmedel för att underlätta kommunikationen mellan personer som pratar olika språk. Deras produkt som kallas "Helen" används främst inom sjukvården och på migrationsverket.

Mer om företaget berättas vid en intervju.

Din profil
Vi söker dig som är serviceminded och gillar att prata med nya mäniskor. Du ska trivas med att prata inför grupp, liten som stor. Driven och ansvarstagande är personliga egenskaper vi värdesätter för den här tjänsten.


Skallkrav

• Svenska & Engelska i tal och skrift.
• Körkort och egen bil.
• Tidigare kundvana och erfarenhet av att koordinera och/eller planera projekt.

Meriterande

• Studerat eller jobbat med marknadsföring & kommunikation.
• Erfarenhet av liknande tjänst.
• Nån sorts erfarenhet av att jobba mot vården.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Ort: Göteborg/Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


11 april 2024

Säljande Tekniker

Säljande Tekniker

8 april 2024

20 mars 2024

20 februari 2024