Kundservice för kommande uppdrag inom fordonsindustrin

Kundservice för kommande uppdrag inom fordonsindustrin

Arbetsbeskrivning

Har du arbetslivserfarenhet inom service? Trivs du bra med att använda datorn och telefon som främsta arbetsverktyg? Är du social, driven och serviceminded? Vi söker nu kundservicemedarbetare för framtida uppdrag hos vår globala kund inom fordonsindustrin!

Om tjänsten
Vår kund är ett av Sveriges största företag och en global aktör inom fordonsindustrin. I denna roll blir du del av ett team som drivs av nyfikna och engagerade medarbetare som drivs av att leverera högklassig service. I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du servicefokuserat för att hitta den bästa lösningen för kunden. 

Dina främsta arbetsuppgifter kommer innebära:
- Hantering av kundärenden via telefon, mail, chatt och sociala medier.
- Proaktivt försäljningsarbete genom att fånga upp leads från inkommande ärenden
- Ta emot, ansvara för och hantera feedback från kunder
- Löpande förbättringsarbeten av arbetssätt och processer

Detta är en heltidstjänst med placering i Torslanda. Du kommer att ha ett varierande schema där även kväll-och helgjobb förekommer. Vi ser därför att du är flexibel gällande arbetstider.

Observera att vi genom denna annons söker kandidater för framtida uppdrag. 

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av servicearbete, gärna inom kundtjänst eller försäljning. Eftersom du kommer att hantera kundärenden globalt är det väsentligt att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Vi ser också att du har god datorvana och har lätt för att lära dig nya program och system. Meriterande är erfarenhet inom Salesforce eller andra CRM-system.

Vidare söker vi dig som brinner för service och som vill ge en kundupplevelse utöver den vanliga. Du är lyhörd, är kreativ och har således en fallenhet för att hitta lösningar på problem. Vidare är du en driven lagspelare som trivs bra med att arbeta med andra. Du bidrar med positiv energi till ditt team och ser gärna utvecklingsmöjligheter i ditt uppdrag.

Om anställningen
Du kommer att vara anställd av Adecco och arbeta som uthyrd konsult hos vår kund. Initialt är uppdragsperioden 6 månader. För rätt person finns det mycket goda möjligheter till förlängning.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maria Thell via maria.thell@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2020
  • Ansök senast: 10 januari 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb